فصل سخت فوتبالی داشتیم؛

گل‌محمدی: هر تیمی جای پرسپولیس بود شکست می‌خورد

۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۱:۴۵
کد خبر: ۱۲۱۳۱۵۴
گل‌محمدی: هر تیمی جای پرسپولیس بود شکست می‌خورد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بارها گفته ام و باز هم می‌گویم هر تیمی جای ما بود سر خم فرود می‌آورد و شکست می‌خورد به شکلی که نمی‌توانست بلند شود.

به گزارش برنا؛ یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در هفته سی‌ام لیگ برتر گفت: برای تمام مردم عزیز کشورمان آرزوی موفقیت سلامتی و تندرستی دارم در این روزهای سخت ساعت از دست دادن عزیزان زیاد هستیم و رعایت پروتکل های بهداشتی باید اولویت کارمان باشد‌ و هیچ وقت این شرایط را دست کم نگیریم زیرا ویروس خطرناکی است و فقط با رعایت و واکیسیناسیون می توانیم جلوی ویروس را بگیریم که متاسفانه در بحث واکسسیناسیون در کشورمان خیلی ضعیف عمل می شود. از همه مسئولان می خواهم در این بحث دقت بیشتری داشته باشند. 

گل محمدی افزود:  آخرین بازی فصل را پیش رو داریم که سه امتیازش می تواند ما را به قهرمانی برساند. انگیزه زیادی برای برد این مسابقه داریم و باید خیلی باهوش، با تمرکز بالا در کار دفاع و حمله عمل کنیم. مقابل تیم خوبی بازی داریم که در این فصل نشان داده راحت نمی‌بازد و در 9 دیدار اخیرش هم باخت نداشته است.  

سرمربی تیم پرسپولیس افزود: پیکان تیم جوانی است، به مهدی تارتار هم به دلیل داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم. با انگیزه کار می‌کنند و سبک خاصی از فوتبال را نشان می‌دهند که قابل احترام است. البته ما هم فردا انگیزه‌های زیادی برای پیروز شدن داریم، چیزی که می‌تواند پرسپولیس را به قهرمانی برساند فقط کسب 3 امتیاز است.  

گل محمدی ادامه داد: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم،‌ فصل فوتبالی واقعا مشکلی بود. اکنون پانزدهمین ماه مسابقات و تمرینات را هم تمام کردیم. فراز و نشیب‌های زیادی در طول فصل داشتیم از شروع فصل تاکنون مشکلاتمان زیاد بود، اما با غیرت و شرفی که بازیکنان نشان دادند توانستند برای پرسپولیس شرایطی فراهم کنند که اکنون می‌توانیم با کسب 3 امتیاز قهرمان شویم. به شرف و غیرت همه بازیکنانمان درود می‌فرستم.  

گل محمدی افزود: بارهاگفته ام و باز هم می‌گویم هر تیمی جای ما بود سر خم فرود می‌آورد و شکست می‌خورد به شکلی که نمی‌توانست بلند شود. اما تیم و بازیکنان ما نشان دادند که نفرات بزرگی هستند از لحاظ روحی و روانی و ذهنی بزرگی خود را نشان دادند، از طرف خودم و هواداران از آنها تشکر می‌کنم. در کنار این غیرت و شرفی که بچه‌ها نشان می‌دهند حمایت خیلی خوب هواداران را هم داشتیم. آنها از راه‌های مختلف مجازی و غیرمجازی به ما انگیزه مضاعف دادند تا بتوانیم تیم را تا اینجا بکشانیم. 

سرمربی تیم پرسپولیس تصریح کرد: زحمت زیادی کشیده شده و از مدیران باشگاه هم که در هفته اخیر تلاش خوبی برای ایجاد انگیزه بهتر داشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب از پرسپولیس باشیم و ان‌شاءالله بتوانیم پنجمین قهرمانی پیاپی را جشن بگیریم. این هدف اصلی ما در دیدار مقابل پیکان است. 

گل محمدی در باره اینکه در روزهای اخیر مباحث زیادی درباره لزوم بازی جوانمردانه استقلال و پیکان مطرح شده و خودش چقدر انتظار دارد استقلال برابر سپاهان جوانمردانه بازی کند، گفت: یک فوتبالیست وقتی این شغل را انتخاب می‌کند، اولین چیزی که باید داشته باشد شرافت فوتبالی است. همه بازیکنان ایرانی این شرافت را دارند و من آن را دیده‌ام. فکر نمی‌کنم کسی در این فوتبال بخواهد غیر از این عمل کند. در زندگی ورزشی و فوتبالی‌ام ندیده‌ام کسی بخواهد کم‌کاری کند اما از تمام بازیکنان نه فقط استقلالی‌ها و پیکانی‌ها، بلکه با توجه به حساسیت هفته‌های آخر از مربیان و بازیکنان می‌خواهم با تمام قدرت وارد زمین شوند.  

گل محمدی افزود: برای دیدار فردای ما هم از تمام بازیکنان پیکان می‌خواهم بهترین روزشان را داشته باشند و تمام تلاششان را کنند. به این موضوع فیر پلی (بازی جوانمردانه) می‌گویند. امیدوارم هفته پایانی لیگ بدون حرف و حدیث باشد. به این مسئله ایمان دارم، لیگ مان بدون مشکل تمام خواهد شد. 

سرمربی تیم پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم در بازی مقابل پیکان توضیح داد: سرنوشت قهرمانی دست خودمان است و عملکرد ما قهرمان فصل را تعیین می‌کند. باید بیشتر روی کارتیمی، عملکرد و وظایف خودمان تمرکز کنیم. اگر این تمرکز را داشته باشیم مطمئن هستم می‌توانیم قهرمان شویم. 

گل محمدی درباره اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند مهدی تارتار به عنوان یک پرسپولیسی شاید انگیزه لازم برای تقابل با این تیم را نداشته باشد، گفت: تارتار چندین سال است که مربیگری می‌کند. شاید با این حرف‌ها می‌خواهند انگیزه مضاعفی برای تیم پیکان ایجاد کنند، اما همه تارتار را در این چند سالی که مربیگری کرده می‌شناسند، همیشه با شرف بوده و بهترین عملکرد خود را ارائه داده است. هیچ کس نمی‌تواند پشت سر مهدی و در کل یک پرسپولیسی حرف و حدیث دربیاورد. همین جا از تارتار می‌خواهم بهترین ارنج خود را به زمین بفرستد، بهترین تمرین را داشته باشد و بهترین کار را ارائه بدهد. از همه مربیان و بازیکنان لیگ چنین انتظاری وجود دارد.  

گل محمدی در مورد نفرات مصدوم و محروم پرسپولیس مقابل پیکان گفت: علی شجاعی و کمال کامیابی‌نیا شرایط بازی ندارند اما سایر نفرات مشکلی نداشته و آماده هستند.  

سرمربی تیم پرسپولیس عنوان کرد: ان‌شاءالله همه مردم عزیز کشورمان سلامت باشند، باز هم می‌گویم روزهای خیلی سختی است و باید مراقب همدیگر باشیم. از مردم می‌خواهم مراقب خود و خانواده‌شان باشند و ان‌شاءالله مشکلی برای کسی پیش نمی‌آید.

نظر شما
پرونده ویژه