عیسی گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

آینده شه‌بخش درخشان خواهد بود/ امیدوارم حمایت‌ها از بوکس ادامه پیدا کند

۱۴۰۰/۰۵/۰۸ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۱۳۲۳۰
آینده شه‌بخش درخشان خواهد بود/ امیدوارم حمایت‌ها از بوکس ادامه پیدا کند
کارشناس بوکس کشور گفت: دانیال شه‌‌بخش آینده درخشانی دارد.

دانیال شه‌بخش، بوکسور وزن 57 کیلوگرم کشورمان در دومین دیدار خود در المپیک توکیو به مصاف آلوارز قهرمان جهان از کوبا رفت. در این دیدار بوکسور کوبایی راند اول را پیروز شد اما در راند دوم شه‌بخش میدان‌دار بود و ضربات خوبی به صورت حریف وارد کرد اما متاسفانه زخم پیشانی دانیال مجددا سر باز کرد و داور وسط دستور داد تا این دیدار دیگر ادامه پیدا نکند. شه‌بخش که راند دوم‌ را بسیار خوب شروع کرده بود تنها به دلیل مصدومیت بازنده اعلام شد‌. بدین ترتیب پرونده تیم بوکس ایران متشکل از شاهین موسوی و دانیال شه‌بخش در المپیک توکیو بدون کسب مدال و با بدشانسی بسته شد.

عیسی گل‌محمدی، کارشناس بوکس درباره عملکرد تیم‌ ملی ایران در این دوره از بازی‌ها در گفت‌‍وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: متاسفانه بوکس بازهم دست خالی از المپیک بازگشت. البته دانیال بازیکن بسیار با استعداد و آینده داری است. اگر برای این ورزشکاران درست سرمایه‌گذاری شود قطعا آینده بوکس‌مان درخشان خواهد بود. بوکس خوب ظاهر شد اما می‌طلبد که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت‌ها را بیشتر از گذشته ادامه دهند چرا که بچه‌های ما استحقاق آن را دارد. 

او گفت: نگاه‌مان به بوکس درست باشد و هر خدمتی به معنی توجه نیست. در این بازی‌ها شاهد بودیم که آقای ثوری با حوله بازیکن را باد می‌زد، این خوب است که مسئولین بوکس مثل یک خانواده با بازیکن‌ها رفتار می‌کنند اما فراموش نکنیم که در سطح جهانی این‌ قبیل کارها درست نیست. رییس فدراسیون وظایف دیگری دارد و کاش می‌شد نفرات بیشتری در کنار استکی حضور داشتند تا شاهد این اتفاق‌ها نباشیم. 3

نظر شما
پرونده ویژه