محمد نوری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

با شرافت بازی کردیم/ پرسپولیس شایسته این قهرمانی بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۱۳۸۸۵
بازیکن اسبق پرسپولیس قهرمانی این تیم را به همه پرسپولیسی‌ها تبریک گفت و تیم یحیی گل‌محمدی را شایسته کسب عنوان قهرمانی دانست.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی تیم فوتبال پیکان برابر پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و در حالی که حرف و حدیث های زیادی در مورد این بازی مطرح بود، پیکان با شرافت کامل مقابل پرسپولیس حضور پیدا کرد و تیم حریف موفق شد با برتری در این دیدار قهرمانی پنجم خود را در لیگ برتر جشن بگیرد.

او در ادامه تاکید کرد: این موفقیت را به همه پرسپولیسی ها تبریک می گویم. پرسپولیس شایسته ترین تیم برای قهرمانی در لیگ بود و به این عنوان دست پیدا کرد. جا دارد این قهرمانی را به کلیه عوامل باشگاه و تیم تبریک بگویم.

نوری درخصوص شرایط لیگ امسال تصریح کرد: لیگ امسال در حالی به پایان رسید که رقابت در بالا و پایین جدول تا روز آخر ادامه داشت و این موضوع نشانگر این بود که رقابت سختی در بازی ها بین تیم ها جریان داشت و شاهد لیگ جذابی در این فصل بودیم.

مرد باتجربه پیکانی‌ها با اشاره به این موضوع که قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده به خبرنگار برنا گفت: قراردادم با پیکان تمام شده و بازیکن آزاد هستم و هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته ام.

او درمورد جایگاه پیکان در پایان این فصل خاطرنشان کرد: با توجه به بودجه ای که برای باشگاه در نظر گرفته شده بود، شرایط بدی نداشتیم و با کسب عنوان هفتمی در جدول لیگ را با وضعیت مناسبی به پایان رساندیم. 3

نظر شما