حسین کلانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

یحیی و پرسپولیسی‌ها حکم پسران برانکو را دارند/ تیم گل‌محمدی لایق‌ترین تیم برای قهرمانی در لیگ برتر بود/ موفقیت‌های متوالی پرسپولیس حسادت همه را برانگیخته است

۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۱۳۹۷۹
یحیی و پرسپولیسی‌ها حکم پسران برانکو را دارند/ تیم گل‌محمدی لایق‌ترین تیم برای قهرمانی در لیگ برتر بود/ موفقیت‌های متوالی پرسپولیس حسادت همه را برانگیخته است
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: از نظر فنی بهترین مربیان ایران را در اختیار داشتیم که مهمترین نقطه قوت‌شان پرسپولیسی بودنشان است.

حسین کلانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با تبریک ویژه به پرسپولیسی‌ها برای تکرار قهرمانی خود اظهار داشت: این تیم شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی بود و همت بچه ها، درایت کادر فنی و مدیریت باشگاه و همین طور حمایت هواداران و پیشکسوتان دست به دست هم داد که پنجمین قهرمانی این تیم در لیگ برتر به ثبت رسیده و افتخاری بزرگ و تاریخی برای تاریخ سراسر افتخار پرسپولیس به دست آید.

او در ادامه افزود: در مسیر این قهرمانی سنگ اندازی ها و شیطنت های زیادی هم صورت گرفت و خیلی ها خواسته و ناخواسته در تلاش بودند که چوب لای چرخ بگذارند. قهرمانی های متوالی پرسپولیس حسادت همه را برانگیخته بود ولی با وجود مشکلات همه عوامل این تیم و باشگاه دست در دست هم مبارزه مردانه ای را در لیگ داشتند و نه دوباره بلکه 5 باره جشن قهرمانی خوبی را برای ما برپا کردند. برای این شادی و این افتخار آفرینی قدردان همه هستیم و دست شان را به گرمی می فشاریم.

این پیشکسوت قدیمی تاکید کرد: در طول فصل شاهد بودم که بچه های تیم ما خیلی کمتر از بعضی از تیم ها پول دریافت و فشار زیادی را تحمل کردند اما همیشه با دل و جان در کنار هم ماندند و از سلامتی شان هم برای پرسپولیس مایه گذاشتند. یکی سرش شکست، یکی دستش آسیب دید، آن یکی پایش خراب شد اما بدون توجه به هر مشکلی هر وقت تیم پای در زمین گذاشت فقط و فقط به عشق این مردم و هواداران مردانه جنگیدند و مزد این تلاش شان را با قهرمانی گرفتند. شاید خیلی ها فکر می کردند با شکست تلخ این تیم در دربی، لیگ برتر هم برای پرسپولیس به پایان برسد اما پرسپولیس حتی در شکست هایش هم بهترین بود و همین موضوع باعث شد رقبا و حریفان در هیچ زمینه ای نتوانند جلودار این تیم باشند و در نهایت تیم گل محمدی با لیاقت و شایستگی کامل جام را مال خود کرد.

او درخصوص جدایی برخی از ستاره‌های تیم برای فصل بعد گفت: در طول این فصل هیچ کس هیچ کم کاری در پرسپولیس نداشت و همه بچه ها با تمام وجود در خدمت تیم بودند و این موضوع قابل تقدیر است. حالا اگر شرایط ایجاب می کند که بعضی از بازیکنان قصد جدایی از این تیم را دارند، به آنها خسته نباشید گفته و در تیم جدیدشان آرزوی موفقیت داریم. آنها در زمان حضورشان در پرسپولیس زحمت زیادی کشیده اند و همه ما قدردان شان هستیم. 

کلانی ضمن تقدیر از کادر فنی و مدیریت باشگاه سهم ویژه‌ای از موفقیت پرسپولیس را مرهون آنها دانست و افزود: ما از نظر فنی بهترین مربیان ایران را در اختیار داشتیم که مهمترین نقطه قوت شان پرسپولیسی بودنشان است. از یحیی به عنوان سرمربی گرفته تا مربیان دیگر که از جنس پرسپولیس هستند و این شاخصه در موفقیت این تیم نقش زیادی داشت. شما وقتی از یک خانواده باشی در هر مجموعه ای می توانی بهترین شرایط و دستاوردها را رقم بزنی که این شاخصه در کادر فنی پرسپولیس کامل بود و در نهایت بهترین اتفاق را برای این تیم رقم زد.

پیشکسوت پرآوازه سرخ‌پوشان درخصوص پیام جذاب برانکو پس از گلات قهرمانی به گل‌محمدی و همه پرسپولیسی‌ها به خبرنگار برنا گفت: برانکو مربی بزرگی است که موفقیت های سال های گذشته پرسپولیس مرهون حضور او در این تیم بوده و باشگاه بخشی از تاریخ روشن و موفقیت های خود را مدیون حضور اوست و به گردن همه حق دارد. همه هنوز هم رد پای او را در قهرمانی های سال های پرسپولیس می بینیم. او نیز در کنار پرسپولیس موفقیت های زیادی را به دست آورده و دلبستگی زیادی به این تیم و هوادارانش دارد. تفاوت پرسپولیس با تیم های دیگر اینجا مشخص می شود که مربی دو سه فصل قبل این تیم خودش را از این خانواده می داند و قطعا عضوی از پرسپولیس است.

او تصریح کرد: برانکو هنوز هم پرسپولیس را دوست دارد و یحیی و بازیکنان این تیم حکم پسران او را دارند. حالا هم به خاطر اینکه بنیاد و اساس این پرسپولیس را پس از دوره ای از رکود با این شرایط بنا نهاد، از او تشکر می کنیم. 

کلانی گفت: در جشن قهرمانی پرسپولیس جای ستاره هایی که به تازگی از جمع ما رفته اند خالی بود. از زنده یاد حمید جاسمیان گرفته تا علی انصاریان و مهرداد میناوند، عزیزانی که اگر هنوز در میان ما بودند بدون شک با قهرمانی دوباره پرسپولیس خوشحال می شدند اما الان هم روح این عزیزان غرق در خرسندی و شادی است. نه فقط این عزیزان که تازه از جمع ما جدا شده اند بلکه امثال کاشانی ها، بهزادی ها، نوروزی ها و.... روح شان با این اتفاقات خوب پرسپولیس شاد می شود. 5/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز