بررسی آماری جذاب برای خالق گلات؛

کار سخت حریفان پرسپولیس در نیمه‌های دوم/ شاگردان یحیی بی‌رحم در نیمه مربیان!

۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۱۴۴۲۷
کار سخت حریفان پرسپولیس در نیمه‌های دوم/ شاگردان یحیی بی‌رحم در نیمه مربیان!
تیم فوتبال پرسپولیس برای خلق گلات قهرمانی در لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی داشت.

به گزارش برنا؛ پرسپولیس در حالی برای پنجمین فصل متوالی جام قهرمانی را در لیگ برتر بالای سر برد که نتایج درخشان این تیم در این فصل، پرسپولیس را به یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی تبدیل کرده بود و در نهایت این تیم با دو اختلاف امتیاز نسبت به سپاهان، قهرمانی را از این تیم دور و جام را مال خود کرد.

قهرمانی با آماری جذاب

در مسیر قهرمانی پرسپولیس عوامل زیادی به این تیم کمک کرد تا در نهایت به هدف خود برسد. این تیم در حالی جام را بالای سر برد که با کمترین گل خورده نسبت به رقبا از ساختار دفاعی خوبی برخوردار بود. البته این اتفاق در شرایطی رقم خورد که در تعداد قابل توجهی از بازی ها، سرخ ها با استفاده از نیروهای غیرتخصصی شان، ترکیب خط دفاعی را آرایش دادند اما با این وجود توانستند با بهترین شرایط ممکن آمار جذابی را به خود اختصاص دهند.

نیمه دوم و کار سخت برای حریفان

پرسپولیس در حالی با 14 گل خورده عنوان بهترین خط دفاع لیگ بیستم را به خود اختصاص داد که آمار جالبی در گل های خورده در این فصل به ثبت رسیده است. از مجموع این 14 گل، پرسپولیس 9 گل را در نیمه اول دیدارهای خود دریافت کرد و 5 گل در نیمه دوم از سوی حریفان در درون دروازه پرسپولیس جای گرفته است. این اتفاق نشان دهنده این است در نیمه مربیان قرمزها از انسجام دفاعی بیشتری برخوردار بوده و رسیدن به دروازه این تیم برای حریفانش در نیمه دوم بازی ها سخت تر از نیمه اول است. 

آمار بازی به بازی

پرسپولیس در این فصل برابر ذوب آهن، استقلال، فولاد و ماشین سازی (نیم فصل اول)، سپاهان در نیم فصل دوم در نیمه های مربیان دروازه اش را باز شده دیده و در بازی مقابل نساجی، استقلال، آلومینیوم (2 گل) در نیم فصل اول  و نفت مسجد سلیمان، پدیده در نیم فصل دوم در نیمه اول گل خورده است.

فقط آلومینیوم

آمار و ارقام گل های دریافتی پرسپولیس از این حکایت دارد که تنها در بازی برابر آلومینیوم که تنها شکست سرخ ها در آن رقم خورد قرمزها نتوانستند گل های خورده را جبران کنند و در نهایت تنها شکست در لیگ بیستم را تجربه کردند. شکستی که در غیاب مدافعانی میانی (سیدجلال مصدوم و کنعانی زادگان محروم) برای پرسپولیس به ثبت رسید. 

دومین خط حمله برتر به نام پرسپولیس سند خورد

سرخ ها در فاز هجومی در این فصل دومین خط حمله لیگ را به خود اختصاص دادند. پرسپولیسی ها با به ثمر رساندن 47 گل، پس از سپاهان که با 53 گل زده در رده اول قرار گرفت، خط حمله آتشینی را در لیگ برتر بیستم داشتند.

بی‌رحم در نیمه مربیان

از مجموع 47 گل زده پرسپولیس، سرخ ها آمار جذابی را در نیمه های اول بازی های شان به نام خود اختصاص داده اند. پرسپولیسی ها در حالی این فصل را به پایان رساندند که در مجموع 30 بازی شان در 14 دیدار نیمه اول را با گلزنی به پایان رساندند. این در شرایطی است که از مجموع این گل ها، در نهایت 19 گل در نیمه های اول و 28 گل در نیمه های دوم به ثمر رسیده تا مشخص شود پرسپولیسی ها در نیمه مربیان خطرناک تر و بی رحم تر از نیمه های اول بوده اند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز