محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مقابل چک امیدوار بودیم که برنده باشیم/ پیدا کردن بازیکنی با ویژگی‌های حدادی کار دشواری است

۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۱۴۴۵۷
مقابل چک امیدوار بودیم که برنده باشیم/ پیدا کردن بازیکنی با ویژگی‌های حدادی کار دشواری است
کارشناس بسکتبال گفت: مقابل چک امیدوار بودیم که برنده باشیم‌ اما نتوانستیم به این هدف برسیم.

محمدرضا اسلامی، مربی بسکتبال درباره عملکرد تیم ملی در بازی‌های المپیک توکیو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: با توجه به گروه بندی صورت گرفته نتیجه به دست آمده مقابل تیم هایی چون آمریکا و فرانسه کاملا قابل پیش بینی بود چرا که فاصله زیادی با هر دو تیم داریم. طبیعی بود نمی توانیم مقابل این تیم ها به موفقیتی برسیم اما زمانی که مشخص شد جمهوری چک هم به المپیک صعود کرده کمی امیدوار شدیم. هرچند این تیم در بین تیم های مطرح اروپایی نوپاست ولی باز امیدوارم بودیم با وجود حامد حدادی که در NBA بازی کرده است، بهنام یخچالی که لژیونر است و حتی سایر بازیکنان که شرایط خوبی دارند، بتوانیم مقابل چک بازی بهتری داشته باشیم و یا شاید بتوانیم برنده این دیدار باشیم.

او ادامه داد: بازی ضعیف مان مقابل این تیم هم باعث شد نقدهای بیشتری مطرح شود که برخی هم کاملا درست بود ولی در نهایت مقابل آمریکا هم به ویژه در دفاع بسیار پراشتباه بودیم. این اشتباهات را هم مقابل فرانسه داشتیم اما حامد حدادی واقعا خوب ظاهر شد. بازی ها در هر صورت تمام شد، همه تلاش کردند اما جای نقد همچنان وجود دارد و امیدوارم جلسه ای برگزار شود تا آسیب شناسی شود.

اسلامی گفت: بسیار مطرح می شود که در صورت خداحافظی و یا بازی کم ستاره هایی چون حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی برای تیم ملی آیا شاهد افت در تیم خواهیم بود؟ طبیعی است که این اتفاق ابتدا رخ خواهد داد به ویژه حدادی که یک ستاره در بسکتبال است و پیدا کردن بازیکنی با آن شرایط فیزیکی و ... دشوار باشد و یا در کوتاه مدت اتفاق نیفتد. البته احتمال رفتن این دو بازیکن از دو سال گذشته مطرح بود و خبر تازه ای نیست، پس باید فدراسیون در این زمینه برنامه ریزی می‌کرد.

نظر شما