منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال با قهرمانی در جام حذفی ناکامی در لیگ را جبران کند/ آبی‌ها نباید تیم قلعه‌نویی را دست کم بگیرند

۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۱۴۴۸۰
استقلال با قهرمانی در جام حذفی ناکامی در لیگ را جبران کند/ آبی‌ها نباید تیم قلعه‌نویی را دست کم بگیرند
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال مقابل گل‌گهر کار دشواری دارد و آبی‌ها نباید فکر کنند چون در لیگ این تیم را شکست داده‌اند قطعا در جام حذفی هم برنده خواهند بود.

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: استقلال لیگ را خوب شروع نکرد. تیم باز هم با تغییر سرمربی روبرو شد و اگرچه مثل فصل گذشته شاکله تیم تغییر نکرد اما سرمربی به زمان نیاز داشت تا با بازیکنان آشنا شود. ضمن اینکه خود او هم تیم را نسبته بود. استقلال تا اواسط نیم فصل و حتی اوایل نیم فصل دوم در خط دفاعی ناهماهنگ بود و در خط هافبک هم کارایی لازم وجود نداشت چرا که آن‌ها نمی‌توانستند به خوبی مهاجمان را تغذیه کنند. با این حال دو گلر خوب و آماده در تیم حضور دارند که توانستند امتیازات مهمی را در نیم فصل اول برای استقلال بگیرند.

او ادامه داد: در نیم فصل دوم و با حضور فرهاد مجیدی شرایط تیم بهتر شد. انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی بهترین تصمیم مدیریت باشگاه بود چون او از قبل بازیکنان استقلال را می شناخت و آشنایی کافی با خصوصیات فنی و حتی روحی آنها داشت. حضور مجیدی شوک مثبتی به استقلال بود و فرهاد توانست با استفاده از هوش ذاتی اش ارتباط خوبی با ستاره ها بگیرد. تیم رفته رفته جا افتاد و در لیگ قهرمانان آسیا هم هماهنگی بهتری را بین خطوط شاهد بودیم. البته هنوز استقلال در دفاع مشکل داشت اما دیدیم که هرچه گذشت مشکلات خط دفاعی هم رفع و رجوع شد و هماهنگی خوبی بین هافبک ها و بازیکنان ایجاد شد.

رشیدی درباره سومی استقلال در لیگ برتر گفت: اگرچه هواداران استقلال دوست داشتند امسال شاهد قهرمانی تیم شان باشند اما با وجود مشکلات زیادی که در باشگاه وجود دارد و تغییر دو سرمربی، حضور در رتبه سومی نتیجه خوبی برای استقلال بود. البته استقلال هنوز کار دارد و باید به هماهنگی بیشتری برسد و تقویت هم شود به خصوص در خط هافبک که خلا یک بازیکن بازیساز احساس می شود.

گلر اسبق استقلال درباره دیدار این تیم مقابل گل‌گهر در نیمه ‌نهایی جام حذفی عنوان کرد: ‌رتبه سوم استقلال در لیگ برتر قطعی بود و به همین خاطر مجیدی به تعدادی از بازیکنان استراحت داد تا برای بازی جام حذفی آمادگی خوبی داشته باشند. موفقیت در جام حذفی می تواند ناکامی در لیگ برتر را جبران و قهرمانی در این جام قطعا باعث خوشحالی هواداران خواهد شد. استقلال مقابل گل گهر کار دشواری دارد و آبی ها نباید فکر کنند چون در لیگ این تیم را شکست داده اند قطعا در جام حذفی هم برنده خواهند بود چون شاگردان قلعه نویی انگیزه زیادی برای مصاف با استقلال و قهرمانی در جام حذفی دارند. قلعه‌ نویی در یک سال توانسته یک تیم تازه وارد به لیگ برتر را به خوبی آماده کند و از آن مدعی بسازد. گل گهر یک تیم دونده و تاکتیکی است و بازیکنان استقلال اصلا نباید این تیم را دست کم بگیرند وگرنه برایشان مشکل ایجاد می شود. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز