فولاد خوزستان- ملوان انزلی؛

سودای حضور در فینال در نیمه شب تابستان!

۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۰۰:۰۳:۰۵
کد خبر: ۱۲۱۵۲۹۶
سودای حضور در فینال در نیمه شب تابستان!
یکی از دو تیم فینالیست جام حذفی از اهواز و جدال حساس در فولاد آره‌نا مشخص خواهد شد.

به گزارش برنا؛ در یکی از دیدارهای نیمه نهایی جام حذفی، در اهواز شاهد جدال ویژه ای هستیم تا پس از یک بازی حساس چهره یکی از دو تیم فینالیست مشخص شود. فولادی ها در شرایطی در دیدار خانگی به میدان می روند که تیم جواد نکونام تمام امیدهای خود برای آسیایی شدن را در گرو موفقیت در این بازی و قهرمانی در جام حذفی جستجو می کند.

قرمزها که از مسیر ویژه ای به نیمه نهایی رسیده اند در آخرین بازی خود در این جام در اهواز روبروی سپاهان به میدان رفتند و در حالی که جدال دو تیم در پایان 120 دقیقه گلی در پی نداشت، فولادی ها در ضیافت پنالتی ها برابر شاگردان محرم نویدکیا به پیروزی رسیدند تا به حکم قرعه حریف ملوانی شوند که تنها تیم لیگ دسته اولی حاضر در این رقابت ها محسوب می شود.

شاگردان مازیار زارع نیز با شرایطی کاملا خاص خود را تا یک قدمی فینال جام حذفی رسانده اند. ملوانی ها در حالی مجوز حضور در این دیدار را به دست آوردند که در بازی اخیر خود در این جام در ضیافت پنالتی ها از سد خبیر خرم آباد عبور کرده و موفق شدند جواز حضور در دیدار نیمه نهایی را به دست آورند.

در این دیدار فولاد در غیاب ساسان انصاری و فرشاد احمدزاده آماده حضور در میدان می شود. این در حالی است که  پژمان نوری که همراه همیشگی ملوانان در این فصل بوده، به دلیل ابتلا به ویروس کرونا نمی تواند در کنار دوست و همبازی قدیمی اش مازیار زارع در این بازی حساس حضور داشته باشد. از اردوی ملوانی ها خبر می رسد مرادی مهاجم ملوان که از ناحیه رباط دچار پارگی شده نیز قادر نیست در این بازی انزلی چی ها را همراهی کند.

دیدار دو تیم فولاد و ملوان در نیمه نهایی جام حذفی از ساعت 21 امشب و به قضاوت کوپال ناظمی برگزار می شود. 3

نظر شما