ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سمیعی جنم مدیریت بالایی دارد/ تیم گل‌محمدی هدفی جز قهرمانی نداشت/ هواداران نباید به کنعانی خرده بگیرند!

۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۱۵۴۵۰
سمیعی جنم مدیریت بالایی دارد/ تیم گل‌محمدی هدفی جز قهرمانی نداشت/ هواداران نباید به کنعانی خرده بگیرند!
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه فلان فرد پرسپولیسی است و فلانی استقلال به بحث اجتماعی افراد بر می‌گردد و هیچ مقامی نمی‌خواهد با طرفداری از تیمی، خودش را زیر سوال ببرد.

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ بیستم و ثبت گلات برای شاگردان یحیی گل محمدی اظهار داشت: پرسپولیس فصل را با شرایط ویژه ای آغاز کرد و فراز و نشیب هایی را داشت. مضاف بر آن برخی مشکلات مالی و مدیریتی شرایط خاصی را بر باشگاه حکمفرما کرده بود اما در نهایت با وجود مسیر سخت، بچه ها و عوامل مختلف باشگاه از مدیریت تا بازیکنان مسئولیت ها و وظایف خود را به نحو احسن اجرا کردند و موفق شدند در رقابت شانه به شانه ای که با سپاهان داشتند، این تیم خوب و پرمهره را از پیش روی خود برداشته و جام پنجم در فصول اخیر را مال خود کنند. به نظر من  همدلی عامل اصلی قهرمانی پرسپولیس بود.

او افزود: بچه ها از روز اول هدفی جز قهرمانی نداشتند و برابر همه مشکلات ایستادند. در این مسیر خیلی ها می خواستند با پرسپولیسی دانستن وزیر و حواشی از این قیبل ترمز تیم را بکشند اما انسجام خوب تیمی و حرفه ای گری مسئولان و بازیکنان باعث شد این داستان ها نتواند در مسیر قهرمانی برای تیم دردسری را ایجاد کند. اینکه فلان فرد پرسپولیسی است و فلانی استقلال به بحث اجتماعی آنها بر می گردد و هیچ مقامی نمی خواهد با طرفداری از تیمی، خودش را زیر سوال ببرد. پس اینکه در این مسیر وزیر و وکیل به پرسپولیس کمک کرده اند تا قهرمانی دیگری را به دست آورد اصلا منطقی و درست نیست.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: یکی از عواملی که کمک زیادی کرد تا پرسپولیس قهرمانی پنجم خود را در پایان این فصل به دست آورد، انتخاب های خوب گل محمدی در نقل و انتقالات نیم فصل بود. نفراتی مثل مغانلو، فرجی و... که در نیم فصل به جمع پرسپولیسی ها اضافه شدند، نیروهای مستعدی بودند که توانستند تیم و ترکیب پرسپولیس را تقویت کنند. این در حالی است که در زمینه مدیریتی هم آرامش خوبی بر باشگاه حاکم بود که این آرامش به تیم هم منتقل شد. در شرایطی که بر این باور هستم که رسول پناه تلاش زیادی برای حل مشکلات باشگاه و پرداخت بدهی های پرسپولیس داشت باید به این موضوع هم تاکید کنم که سمیعی و همکارانش در هیات مدیره در مدیریت باشگاه فوق العاده عمل کردند و پرسپولیس بخش زیادی از آرامشش را مرهون مدیریت قوی جعفر سمیعی است. او نشان داد جنم مدیریت پرسپولیس را دارد و شرایط خوبی را برای این باشگاه رقم زده است. 

عربشاهی درخصوص جدایی کنعانی و احتمال تغییر و تحولات دیگر در فصل نقل و انتقالات به خبرنگار برنا گفت: کنعانی یکی از بهترین و متعصب ترین بازیکنان بود که تا روز آخر مردانه برای موفقیت تیمش جنگید و تعصب خود را به همه ثابت کرد. به هرحال در فوتبال حرفه ای بحث آینده بازیکنان هم مهم است و هواداران باید این موضوع را نیز در نظر بگیرند و احساسی عمل نکنند. زمانی که جوان بودم از تیم فوتبال دورتموند پیشنهاد فوق العاده ای داشتم اما تصمیم اشتباهی گرفتم و به این تیم نرفتم، انتخابی که قطعا می توانست زندگی ام را زیر و رو کند اما در آن زمان احساسی تصمیم گرفتم. در حال حاضر  نباید برای جدایی حسین کنعانی به او خرده گرفت و برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می کنم.

چهره سرشناس و قدیمی پرسپولیس با تاکید بر اینکه همه پرسپولیسی‌ها در این فصل نمایش خوب و قدرتمندی را برای این تیم داشتند، خاطرنشان کرد: همه بازیکنان در این فصل خوب بودند اما به اعتقاد من نفراتی چون وحید امیری، احمد نورالهی، مهدی عبدی، سرلک جزو برترین های فصل بودند. وقتی پرسپولیس در حال حاضر 7 ملی پوش دارد و چند مهره ای را در اختیار دارد که آنها نیز شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند، نشانگر این است بهترین های ایران در مجموعه ای به نام پرسپولیس دور هم جمع شده اند و در نهایت با شایستگی برای پنجمین فصل متوالی به قهرمانی در لیگ برتر رسیده اند. 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز