افشین بیابانگرد در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

طلای گرایی و برنز ساروی کمک شایانی به کاروان ایران کرد/ شرایط یزدانی از تیلور بهتر است

۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۱۵۹۰۵
طلای گرایی و برنز ساروی کمک شایانی به کاروان ایران کرد/ شرایط یزدانی از تیلور بهتر است
پیشکسوت کشتی فرنگی گفت: تیم ملی کشتی فرنگی عملکرد بهتری نسبت به المپیک ریو داشت.

افشین بیابانگرد، پیشکسوت کشتی فرنگی درباره عملکرد فرنگی‌کاران کشورمان در بازی‌های المپیک توکیو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی برنا خبرگزاری برنا اظهار کرد: بچه ها خوب ظاهر شدند. به نظرم در مجموع عملکرد خیلی بهتری نسبت به دوره قبل داشتیم. هرچند که امیدوار بودیم سه مدال دشت کنیم اما به هر جهت نشد و همین دو مدال برنز ساروی و طلای گرایی هم به کاروان ایران کمک شایانی کرد و هم خانواده کشتی را خوشحال.

او ادامه داد: به هر دو تبریک و خسته نباشید می گویم. حیف شد که محمدعلی گرایی نتوانست مدال بگیرد. او یکی از بهترین های این وزن است اما به هر حال روز، روز او نبود و موفق نشد مدال خوش رنگ المپیک را به افتخارات خودش اضافه کند. این دوره رنج سنی پایینی داشتیم ولی بچه ها خوب ظاهر شدند. فقط کشتی را رها نکنیم، کمبود کشتی گیر داریم و امیدوارم بعد از المپیک بدون هیچ بهانه‌ای حداقل سالی یکبار هم که شده انتخابی برگزار کنیم.

کارشناس کشتی با اشاره به بازی حسن یزدانی و تیلور در فینال کشتی آزاد گفت: از دید من حسن یزدانی شرایط خیلی بهتری به ویژه از نظر روحی نسبت به تیلور دارد. او دو سال است که کشتی نگرفته و بنابراین به خوبی خود را از هر لحاظ آماده کرده است. یزدانی به خوبی بلد است که هم خود و هم بازی را به بهترین شکل مدیریت کند. او حالا پخته تر شده و به امید خدا یک مدال خوشرنگ دیگر را برای کاروان ایران کسب خواهد کرد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز