ایمان عالمی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال شایستگی رسیدن به فینال را داشت/ هواداران به بازیکنان و کادر فنی افتخار کنند

۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۱۵۹۸۵
استقلال شایستگی رسیدن به فینال را داشت/ هواداران به بازیکنان و کادر فنی افتخار کنند
بازیکن اسبق تیم استقلال تهران گفت: استقلال بیشتر از هر تیمی مورد ظلم واقع شده و از اشتباهات داوری ضرر کرده است.

ایمان عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره دیدار دو تیم فوتبال استقلال تهران و گل گهر سیرجان اظهار داشت: حذفی بودن دیدار و پیروزی استقلال در 3 دیدار قبلی دو تیم باعث شد این بازی هم برای استقلال هم برای گل گهر، حساس و جذاب باشد. ضمن اینکه تیم پیروز این دیدار به فینال جام حذفی می رسید و همین باعث شد که دو تیم اهمیت زیادی به بازی بدهند. در نیمه اول گل گهر با برنامه تر بود و انگیزه زیادی برای برد داشت که توانست در پایان نیمه اول به گل برسد.

او افزود: استقلال در نیمه دوم متحول شد که به نظرم تعویض های مجیدی در این تحول تاثیرگذار بود و باعث شد استقلال بازی بهتری ارایه دهد. هدف در نیمه دوم حمله از طرفین و عمق بود که توانست به اهداف خود هم برسد. سبحان خاقانی بهترین بازیکن استقلال در نیمه دوم بود که تاثیر مثبتی روی روند آبی ها گذاشت. او با دوندگی خود هافبک های گل گهر را از زمین خارج کرد. ضمن اینکه ورود فرشید اسماعیلی هم تاثیر بسیار مثبتی روی روند استقلال گذاشت و به نظرم مجیدی باید از ابتدا به او بازی می داد چون بازیکنی مثل اسماعیلی هر زمانی که به بازی بیاید مثمرثمر است و به تیم کمک می کند. استقلال با تعویض های مجیدی در نیمه دوم راه افتاد و توانست در 45 دقیقه دوم بازی را در اختیار بگیرد.

عالمی در ادامه گفت: حق استقلال این بود که به فینال برسد. استقلال طی یک سال گذشته خیلی اذیت شد و با ناملایمتی های زیادی دست و پنجه نرم کرد. این تیم در نیم فصل دوم با فرهاد مجیدی واقعا متحول شد و توانست در رده سوم قرار بگیرد با اینکه فرهاد از ابتدای فصل بالای سر تیم نبود اما توانست به خوبی تیم را جمع کند و حتی در بحبوحه مشکلات مالی هم تیم را مدیریت کرد تا الان به فینال جام حذفی برسد. استقلال الان در یک قدمی کسب جام قرار دارد و باید به کادر فنی و بازیکنان باغیرت این تیم تبریک گفت. هواداران استقلال باید به کادر فنی و بازیکنان استقلال افتخار کنند و از آنها حمایت کنند.

پیشکسوت استقلال درباره اظهارات قلعه‌نویی بعد از شکست تیمش خاطرنشان کرد: استقلال بیشتر از هر تیمی مورد ظلم واقع شده و از اشتباهات داوری ضرر کرده است. این حرف ها درست نیست و تیم فوتبال استقلال شایستگی رسیدن به فینال را داشت. با این حال فدراسیون باید شرایطی را ایجاد کند که داوران فوتبال ایران هم در شرایطی حرفه ای قرار بگیرند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز