سیدداود سیدعباسی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال از فینال سال قبل درس بگیرد/ فولادی‌ها باهوش هستند/ این جدال مثل شطرنج است

۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۱۷۰۲۴
استقلال از فینال سال قبل درس بگیرد/ فولادی‌ها باهوش هستند/ این جدال مثل شطرنج است
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال باید از فینال سال گذشته مقابل تراکتور درس عبرت بگیرد.

سیدداود سیدعباسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره فینال جام حذفی اظهار داشت: استقلال در هفته های پایانی لیگ روند رو به رشدی داشت اما مشخص بود که تمرکز تیم روی جام حذفی است و اینکه لیگ را به خوبی تمام کند. همین اتفاق هم برای آبی ها افتاد و آنها توانستند لیگ را در رتبه سوم به پایان برسانند و به فینال جام حذفی برسند. استقلال با شکست دادن تیم های لیگ برتری به فینال رسید و حالا در مقابل فولاد خوزستان کار بسیار دشواری دارد.

او ادامه داد: فولاد با ثبات است و فاکتورهای یک تیم خوب و منسجم را دارد و تیم باهوشی است. بازی با این تیم دشوار است و استقلالی ها هم به خوبی این را می دانند و نباید بی گدار به آب بزنند. نکته جالب این فینال حضور دو مربی جوان یعنی فرهاد مجیدی و جواد نکونام است که نوید روزهای خوبی را در عرصه مربیگری به فوتبال ایران می دهد. آنها از مربیان نسل جوان فوتبال ایران هستند و موفقیت شان نشان می دهد که فکرهای جدیدی وارد فوتبال شده است. البته هنوز هم مربیان قدیمی خوبی مثل امیر قلعه نویی در فوتبال ایران داریم که امسال واقعا با گل گهر خوب کار کرد و بدشانسی باعث شد سهمیه آسیایی نگیرد.

بازیکن اسبق استقلال عنوان کرد: استقلال باید از فینال سال گذشته مقابل تراکتور درس عبرت بگیرد. به نظرم استقلال در آن بازی در 10 دقیقه ابتدایی فینال را باخت و هرچه تلاش کرد نتوانست برگردد. بازیکنان این تیم باید با طمانینه و آرامش بازی کنند و مراقب باشند که گل نخورند چون فولاد از آن تیم هایی است که وقتی گل بزند، سخت گل می خورد.

سیدعباسی با اشاره به غیبت مجیدی در فینال گفت: مجیدی جزو مربیانی است که لب خط حضور فعال دارد و با بازیکنانش ارتباط می گیرد. مجیدی همواره حسش را به بازیکن منتقل می کند و به نظر من غیبتش در این بازی ممکن است تاثیرگذار باشد، به همین دلیل نقش دستیاران او در این بازی بیشتر از همیشه اهمیت دارد و آنها باید بتوانند به بهترین شکل ممکن جای خالی مجیدی را پر کنند.

او درباره اینکه کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، افزود: این بازی مثل شطرنج است و نمی توان تیمی را از قبل برنده دانست. هر تیمی کمتر اشتباه و بهتر از موقعیت هایش بهره ببرد قهرمان می شود. در فینال باید احتیاط کرد، این بازی مرگ و زندگی است و بازیکنان در زمین همه چیز را تعیین می کنند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز