حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس یک سر و گردن از رقبا بالاتر است/ این تیم قهرمانی در آسیا را کم دارد

۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۱۷۰۸۲
پرسپولیس یک سر و گردن از رقبا بالاتر است/ این تیم قهرمانی در آسیا را کم دارد
سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از نظر فوتبالی پرسپولیس یک سر و گردن از حریفانش در آسیا بالاتر است.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ برتر بیستم اظهار داشت: اول از همه باید این موفقیت را به کادر فنی، مدیران، بازیکنان و خانواده بزرگ پرسپولیس تبریک می گویم. این موفقیت پرسپولیس در سایه انسجام و همکاری خانواده بزرگ پرسپولیس رقم خورد و همه آنها از مدیریت گرفته تا اعضای تیم و پیشکسوتان و هواداران در آن نقش بسزایی داشتند. 

او افزود: همبستگی مجموعه پرسپولیس در کنار توان فنی و فوتبالی تیم در این فصل باعث شد با وجود مشکلات و دردسرها در طول فصل با کمترین نوسان ممکن به کار خود ادامه دهد و موفقیت بزرگی مثل گلات قهرمانی را برای پرسپولیس و هوادارانش رقم بزند. در این فصل پرسپولیس مثل خیلی از تیم های لیگ برتر مشکلات زیادی داشت اما این مشکلات همه خارج از زمین بود و هیچ وقت به مستطیل سبز کشیده نشد. 

سرمربی اسبق پرسپولیس درخصوص آینده این تیم به خبرنگار برنا گفت: به اعتقاد من کار پرسپولیس در فصل آینده به مراتب سخت تر از فصول قبل است. بدون شک حریفان و رقبا در فصل های آینده بیشتر روی پرسپولیس زوم می کنند و این می تواند کار این تیم را سخت می کند. به همین دلیل پرسپولیسی ها باید تلاش بیشتری داشته باشند و ضمن تقویت تیم با ادامه وفاق و همدلی شرایط را به گونه ای رقم بزنند که در فصل بعد هم بتوانند با اقتدار چند فصل گذشته تعداد قهرمانی های متوالی شان را بالا برده و از این عنوان ارزشمند تا سال های سال دفاع کنند.

درخشان درمورد جدایی محمدحسین کنعانی‌زادگان و تاثیر این اتفاق روی ساختار دفاعی تیم در آینده خاطرنشان کرد: در اینکه بازیکنی مثل کنعانی مهره خوب و موثری برای پرسپولیس محسوب می شد، هیچ شکی وجود ندارد اما این اتفاق نمی تواند رویه و ساختار پرسپولیس را با چالش و مشکل روبرو کند بدون شک کادر فنی و مدیران باشگاه به خوبی به این امر واقف هستند که تیم نیازمند تقویت است. همانطور که با جدایی شجاع در فصل قبل نیروهای خوب و کارآمدی برای کمک به خط دفاع جذب شدند، برای جایگزینی کنعانی هم تدابیری اندیشیده می شود تا تیم از این لحاظ دچار مشکل نشود. 

درخشان در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای پرسپولیس در ادامه مسیرش در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: حریفان آسیایی به لحاظ امکانات از شرایطی به مراتب بهتر از تیم های ما بهره می برند و سرمایه گذاری های عجیب و غریبی را دارند اما از نظر فوتبالی پرسپولیس یک سر و گردن از حریفانش در آسیا بالاتر است و تقویت این تیم در ادامه بازی ها می تواند خیال مان را بابت موفقیت تیم گل محمدی در آسیا راحت کند. اگر این تفکر برای باشگاه و تیم پرسپولیس اجرایی شود به اعتقاد من این تیم برای کسب جام ارزشمند قهرمانی در آسیا از شانس بسیار زیادی برخوردار است و می تواند پس از حضور موفق در لیگ و درخشش در فصول قبل آسیا، این بار با قهرمانی کلکسیون موفقیت های خود را کامل تر از قبل کند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز