امروز صورت گرفت؛

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی مسابقات جهانی لهستان

۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۶:۲۳:۰۲
کد خبر: ۱۲۱۸۴۷۱
نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی مسابقات جهانی لهستان
دور مقدماتی مسابقات جهانی تیراندازی با کمان در لهستان در رده نوجوانان و جوانان در حال برگزاری است.

به گزارش برنا، دور مقدماتی مسابقات جهانی تیراندازی با کمان در لهستان در رده نوجوانان و جوانان در حال برگزاری است.

در  ریکرو جوانان و در مرحله مقدماتی رضا شبانی با امتیاز 660 در رده نهم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست باید در دور دوم مسابقات حذفی با نماینده سوئد بازی کند.

در  ریکرو جوانان و در مرحله مقدماتی سوگند رحمانی با امتیاز 609 در رده سی و نهم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست باید در دور دوم مسابقات حذفی با نماینده ایتالیا بازی کند.

در کامپوند نوجوانان و در مرحله مقدماتی ابوالفضل سلطانی نژاد با امتیاز 689 در رده هفدهم ایستاد. وی در دور نخست مسابقات حذفی با نماینده لهستان بازی خواهد کرد.

در کامپوند نوجوانان و در مرحله مقدماتی امیررضا عزیزی با امتیاز 688 در رده نوزدهم قرار گرفت. وی در دور نخست مسابقات حذفی با نماینده لهستان بازی خواهد کرد.

ساغر قاسمی در کامپوند نوجوانان و در مرحله مقدمانی با امتیاز 673 در رده دهم ایستاد. وی پس از استراحت در دور نخست باید در دور دوم مسابقات حذفی با نماینده روسیه بازی کند.

در میکس ریکرو جوانان تیم ایران با ترکیب رضا شبانی و سوگند رحمانی با امتیاز 1269 در رده پانزدهم قرار گرفت و باید در دور نخست مسابقات مرحله حذفی با ازبکستان بازی کند.

در میکس کامپوند نوجوانان تیم ایران با ترکیب ساغر قاسمی و ابوالفضل سلطانی نژاد با امتیاز 1362 در رده ششم قرار گرفت و پس از استراحت در دور نخست باید در دور دوم مسابقات مرحله حذفی با رومانی بازی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز