سوال روز؛

استقلال باید با همه تمدید کند؟

۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۱۸۴۷۳
استقلال باید با همه تمدید کند؟
عملکرد برخی نفرات استقلال به گونه ای نبوده که نیاز به تمدید قرارداد آنها باشد.

به گزارش برنا؛ چندی پیش بود که فرهاد مجیدی اعلام کرد برای فصل آینده به همه نفرات خود نیاز دارد و از باشگاه خواست همه حفظ شوند. تاکید سرمربی استقلال روی این است که همه نفرات فعلی استقلال حفظ شوند و لیستی مورد نیازش برای فصل آینده هم خریداری شود.

مجیدی حتی تاکید کرده اگر یکی از نفرات فعلی از استقلال جدا شوند او هم در این تیم نمی ماند. اصرار سرمربی استقلال برای باقی ماندن همه نفرات در این تیم این سوال را در ذهن اهالی فوتبال و هواداران استقلال ایجاد کرده که آیا استقلال به همه نفرات فعلی خود نیاز دارد؟ همه بازیکنانی که در لیگ بیستم برای استقلال بازی کرده اند آنقدر باکیفیت بوده اند و حضورشان به نفع تیم بوده که حالا مجیدی بخواهد روی تمدید قرارداد همه آنها اصرار داشته باشد؟

آیا نفراتی مثل داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، احمد موسوی، سعید مهری و چند نفر دیگر در لیگ بیستم مهره های تاثیرگذاری برای استقلال بوده اند؟ تکلیف دیاباته و میلیچ هم که مشخص است. در طول لیگ بیستم یا مصدوم بوده اند یا در قهر به سر می بردند یا ناآماده. ضمن اینکه علاوه بر این مجیدی از نفراتی مثل بابک مرادی هم چندان استفاده نکرده و مشخص نیست تکلیف چنین نفراتی چه می شود.

البته در این زمینه تاحدودی می توان حق را به مجیدی داد. مجیدی نگران این است که مبادا باشگاه در خرید نفرات جدید موفق نباشد و آن وقت دست او در ماراتن طولانی و دشوار فصل آینده خالی بماند وگرنه که  مجیدی بهتر از هر کسی می داند عملکرد نفراتی مثل شجاعیان، اسماعیلی و برخی دیگر از نام های بزرگ! در طول سال گذشته به گونه ای نبوده که بتوانند در فصل آینده هم گره ای از مشکلات استقلال باز کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز