اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

خبرهای خوبی برای پرسپولیس در راه است/ عبدی‌های دیگری را به بزرگسالان می‌دهیم/ سمیعی حسن‌نیت خود را نشان داد

۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۱۸۸۳۹
خبرهای خوبی برای پرسپولیس در راه است/ عبدی‌های دیگری را به بزرگسالان می‌دهیم/ سمیعی حسن‌نیت خود را نشان داد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: گلات قهرمانی اتفاق خوب و البته قابل پیش‌بینی برای تیم گل‌محمدی بود.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به جلسه‌ای که جعفر سمیعی و مدیران باشگاه با کادر فنی و مدیران تیم‌های پایه پرسپولیس داشتند، اظهار داشت: نشست خوبی را با سمیعی داشتیم. در این جلسه مربیان تیم های پایه گزارش کار فعالیت یک ماه اخیر تیم های شان را به مدیریت باشگاه ارائه دادند.

او در ادامه تصریح کرد: در این جلسه آقای سمیعی، مدیرعامل پرسپولیس از نزدیک شرایط تیم های پایه را بررسی کردند و نشان دادند دغدغه ویژه ای برای تیم های پایه دارند و با حسن نیت برای ایجاد ساختار بهتر برای تیم ها برنامه دارند تا در نهایت بتوانیم بهترین شرایط را با کمک هم برای تیم های پایه پرسپولیس رقم بزنیم.

سرمربی تیم امید پرسپولیس درخصوص شرایط این تیم خاطرنشان کرد: ما در مدتی که تست گیری را در برنامه داشتیم، توانستیم چند بازیکن خوب را به خدمت بگیریم و تقریبا تیم را با توجه به نیازهای مان بسته ایم. در این مدت اردوی یک هفته ای را نیز در شاهرود داشتیم. در حال حاضر شرایط کرونایی کار ما را برای تمرین و انجام کارهای بدنی و بدنسازی سخت کرده و با این وجود تلاش کردیم تیم خوبی را جمع کرده و با قدرت در بازی های رسمی مان حضور پیدا کنیم.

او افزود: هدف اصلی در تیم های پایه کشف استعدادها، آموزش و تامین نیروهای خوب و مستعد برای تیم بزرگسالان است و در این مسیر تلاش ویژه ای را در دستور کار خود داریم. هدف بعدی ما بدون شک کسب نتایج خوب برای پرسپولیس است و اینکه بتوانیم در تیم های پایه نیز از نام و اعتبار پرسپولیس به خوبی دفاع کنیم. تیم های پایه در سال های اخیر ستاره ای مثل مهدی عبدی را به بزرگسالان معرفی کرده است، ستاره ای که دو فصلی است در تیم بزرگسالان خوش می درخشد. به شما قول می دهم در آینده نزدیک نیز مهدی عبدی های دیگری از تیم های پایه به تیم بزرگسالان معرفی خواهند شد.

هافبک اسبق پرسپولیس با اشاره به گلات قهرمانی سرخ‌ها در فصل اخیر به خبرنگار برنا گفت: این اتفاق، اتفاق خوب و البته قابل پیش بینی برای تیم گل محمدی بود. تیم ما از هر جهت برابر حریفان خود بهتر و موفق تر عمل کرد و همه ما به داشتن چنین تیمی با این نفرات و این کادر فنی مجرب به خود می بالیم. این قهرمانی حق پرسپولیس بود و در نهایت با تمام مشکلات و شرایط خاص، این تیم توانست به حق خود رسیده و اتفاقا خوشحال کننده ای را برای هواداران رقم بزند. به اعتقاد من با حفظ اسکلت و ساختار خوبی که در پرسپولیس حاکم است، می توان به تکرار این موفقیت ها در سال های آتی نیز خوشبین بود.

حلالی در پایان خبر خوشی را برای هواداران پرسپولیس داشت و در این خصوص تاکید کرد: پرسپولیس در نقل و انتقالات برنامه های خوبی دارد و این مژده را به هواداران می دهم که خبرهای خوبی در راه است و قرار است چند بازیکن خوب به جمع سرخ پوشان اضافه شوند تا ان شا اله این تیم در ادامه مسیرش در لیگ قهرمانان آسیا و فصل بعد شرایط بهتری را داشته باشد و موفقیت هایش را همچنان ادامه دهد. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز