محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس یک جام به خودش و هواداران بدهکار است/ انتخاب‌های یحیی حرف ندارد

۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۱۹۲۸۱
پرسپولیس یک جام به خودش و هواداران بدهکار است/ انتخاب‌های یحیی حرف ندارد
پیشکسوت پرسپولیس اظهار امیدواری کرد که با حفظ اسکلت اصلی تیم و تقویت در پست‌های سه گانه، این تیم امسال طعم شیرین قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را بچشد.

محمد پنجعلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا با اشاره به موفقیت اخیر پرسپولیس در لیگ بیستم و ثبت گلات قهرمانی در این فصل برای سرخ پوشان، اظهار داشت: این قهرمانی ثمره تلاش شبانه روزی ارکان مختلف مجموعه باشگاه بود. در این مسیر همه از تمام قوای خود برای کسب این موفقیت استفاده کردند و با وجود مشکلات و حتی سنگ اندازی هایی که علیه این تیم و باشگاه شد، پرسپولیس مسیر خودش را بی وقفه ادامه داد تا گلات که رکورد جذاب برای همه است، رقم بخورد و خستگی همه با این قهرمانی برطرف شود. 

او افزود: از ابتدای فصل هدف همه پرسپولیسی ها موفقیت این تیم بود و روند فنی و حرکتی این تیم هم به گونه ای بود که من از همان اول فصل گفتم هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند مانع موفقیت پرسپولیس شود و حالا هم خوشحالم که پیش بینی ام درست بود و همه پرسپولیسی ها از این قهرمانی خوشحال شدند و به داشتن این تیم به خود افتخار می کنند. همه می خواستند پرسپولیس قهرمان نشود اما نتوانستند مانعش شوند

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به آغاز فعالیت باشگاه برای نقل و انتقالات برای فصل آتی تاکید کرد: در چند فصل اخیر پرسپولیس همیشه در فصل نقل و انتقالات بهترین عملکرد را داشته است و در این  زمینه بهترین انتخاب ها را داشته است و اطمینان دارم در این فصل هم این اتفاق برای پرسپولیس تکرار می شود و پرسپولیس بازیکنان خوب و با کیفیتی را جذب خواهد کرد.

مدافع سال های دور سرخ ها درخصوص جذب علیرضا ابراهیمی به عنوان اولین خرید رسمی پرسپولیس در نقل و انتقالات تصریح کرد: بدون شک انتخاب های یحیی انتخاب های خوب و هوشمندانه ای است. ابراهیمی با توجه به تجربه ای که دارد می تواند در خط دفاع مهره خوب و مثمرثمری برای پرسپولیس باشد. او کاپیتان گل گهر بوده و بدون شک از نظر تجربه شرایط خوبی دارد و برای هماهنگی با تیم مشکل خاصی نخواهد داشت. آمار ثبت شده برای این بازیکن هم آمار خوبی است که همه این فاکتورها نشان می دهد او انتخاب خوبی برای پرسپولیس است و می تواند جانشین و جایگزین مناسبی برای محمدحسین کنعانی زادگان تلقی شود. انتخاب های یحیی در پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تا به امروز هیچ حرف و حدیثی نداشته و این بار هم اطمینان دارم انتخاب های خوبی را برای پرسپولیس خواهد داشت.

محمد پنجعلی در ادامه در خصوص امیدواری اش به پرسپولیس در ادامه مسیر حرکتی این تیم در آسیا به خبرنگار برنا گفت: یکی از مهمترین عواملی که می تواند به موفقیت و در نهایت قهرمانی پرسپولیس در آسیا منجر شود این است که اسکلت اصلی این تیم که هماهنگی و کارنامه خوبی را از خود نشان داده اند، حفظ شوند. در کنار این موضوع، تقویت تیم در پست های سه گانه هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می تواند یکی از فاکتورهای موفقیت پرسپولیس باشد. پرسپولیس یک جام به خودش و هوادارانش بدهکار است که آن جام، قهرمانی در آسیا است. ما در چند سال اخیر دو بار این شانس را داشتیم تا این اتفاق را برای پرسپولیس رقم بزنیم اما در نهایت بدشانسی مانع این اتفاق شده است اما من بر این باور هستم که در این فصل  همه چیز می تواند مهیای رقم خوردن قهرمانی پرسپولیس در آسیا شود و این افتخار به کلکسیون افتخارات این باشگاه بزرگ اضافه شود. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز