حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

انتخاب سجادی خبری خوشحال‌ کننده است/ وزیر پیشنهادی می‌تواند رای اعتماد بگیرد

۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۲۰۳۳۵
انتخاب سجادی خبری خوشحال‌ کننده است/ وزیر پیشنهادی می‌تواند رای اعتماد بگیرد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: جای خوشحالی و خرسندی است که فردی از بدنه و خانواده ورزش از سوی دولت جدید برای تصدی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شود.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با حمایت از حمید سجادی درخصوص انتخاب او به عنوان وزیر پیشنهادی دولت جدید برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: جای خوشحالی و خرسندی است که فردی از بدنه و خانواده ورزش از سوی دولت جدید برای تصدی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شود. دکتر سجادی از ورزشکاران و قهرمانان ملی ایران است و با توجه به این موضوع که در دوران ورزش قهرمانی اش در رشته دوومیدانی فعالیت فوق العاده ای داشته و شرایط بسیار سختی را گذارنده از این جهت با مشکلات ورزش آشنا است و این مشکلات را به خوبی درک می کند. او در طول دوران ورزشی اش به عنوان یکی از مدال آوران و نام آوران ایران بوده و پس از آن تحصیلات آکادمیک ورزش را سپری کرده و استاد دانشگاه بوده و این فاکتورها می تواند برای تصدی او در این پست مورد تایید باشد.

او افزود: در یک کلام سجادی از خانواده ورزش است و این انتخاب می تواند برای حل مشکلات و معضلات ورزش ما در سطح کلان کمک زیادی به همه باشد. امیدوارم حالا که سجادی مورد تایید جامعه ورزش و ورزشکاران قرار دارد از طرف نماینده های محترم ورزش هم رای اعتماد و تایید صلاحیت را گرفته و زمام ورزش ایران را به دست بگیرد.

درخشان درمورد خواسته‌ها و اولویت بندی‌های سجادی پس از تصدی پست وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: به اعتقاد من اولویت اول سجادی باید مبارزه با فساد در ورزش باشد، معضلی که سال هاست گریبان ورزش ما را گرفته است. پیشرفت و رشد ورزش ما در عرصه بین المللی در گروی این موضوع است. در موازات این موضوع، برطرف کردن مشکلات زیرساختی و سرمایه گذاری های کلان در ورزش است تا ورزش ما در این زمینه تحولات  مثبتی را در پیش گرفته و پوست اندازی و انقلاب خوبی را ورزش قهرمانی و پایه ها شاهد باشیم.

سرمربی سال‌های گذشته پرسپولیس با اشاره به بحث خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال در دولت جدید به خبرنگار برنا گفت: برای انجام و تحقق این امر که سال های زیادی است که در این خصوص بحث می شود، پروسه ویژه ای نیاز است و ابتدا باید ساختار این دو باشگاه درست شود تا مقدمات کار برای  ورود به بورس  و خصوصی سازی انجام شود. این برنامه یک پروژه بزرگ و پرمرحله است و موضوعی نیست که با حرف و شعار عملی شود. 

پیشکسوت فوتبال عنوان کرد: امیدوارم با حضور سجادی و همکارانش در وزارت ورزش و جوانان شاهد اتفاقات خوبی در عرصه ورزش و جوانان باشیم، دو موضوعی که در سلامت روحی، جسمی و اجتماعی جامعه از مهمترین فاکتورها محسوب می شود. امیدوارم در نهایت شرایط ایده آلی در دولت جدید در عرصه ورزش و جوانان رخ بدهد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز