در دیدار با ملایی؛

بشیریان: قدم‌های بزرگی در ورزشهای همگانی برداشته شده است

۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۰:۲۳
کد خبر: ۱۲۲۰۳۷۴
بشیریان: قدم‌های بزرگی در ورزشهای همگانی برداشته شده است
رئیس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی در دیدار با ملایی از عملکرد فدراسیون ورزشهای همگانی در مدت حضور افشین ملایی تجلیل کرد.

به گزارش برنا، هادی بشیریان که روز دوشنبه در محل فدراسیون ورزشهای همگانی حضور یافته بود با اعلام آمادگی فدراسیون متبوعش برای همکاری با فدراسیون همگانی، ابراز امیدواری کرد این تعامل بتواند به توسعه و گسترش ورزش همگانی بین دانشجویان سراسر کشور کمک کند.

در این نشست که رضا شجیع نایب رئیس، محمدرضا فروحی دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی و دکتر محمد پورکیانی دبیرکل فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی حضور داشتند، بشیریان با ارائه گزارشی از نحوه فعالیت فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی گفت: این فدراسیون که از سال 1384 فعالیتش را به طور رسمی آغاز کرده است بیشتر از بعد قهرمانی فعالیت می کند اما به واسطه جمعیت بالایی که دارد باید در حوزه ورزش همگانی هم قدم های اساسی بردارد.

وی با بیان اینکه نزدیک به چهار میلیون دانشجو در دانشگاه های کشور فعالیت دارند گفت: این جمعیت بین سنین 18 تا 24 سال هستند و از انرژی و جوانی پرشوری برای انجام فعالیت های ورزشی برخوردارند.. به همین خاطر باید این جوانان را در راستای انجام فعالیت های ورزشی هدایت کنیم. 

بشیریان با تمجید از عملکرد فدراسیون ورزشهای همگانی در مدت حضور افشین ملایی خاطرنشان کرد: با گزارشی که از اقدامات صورت گرفته در این فدراسیون دریافت کردم باید از عملکرد تیم مدیریتی این فدراسیون قدردانی کنم که در دوران کرونا و با توجه به شرایط و محدودیت هایی که وجود داشت قدم های بزرگی برای انجام فعالیت های بدنی مردم برداشته است. 

وی گفت: همه باید دغدغه تامین سلامت مردم را داشته باشیم و در این راستا هر کمکی از عهده فدراسیون دانشگاهی بر بیاید اعلام آمادگی می کنیم. تلاش ما این است که بتوانیم سهم خودمان را در تامین سلامت مردم برداریم.

نظر شما