حسین اوجاقی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

وزیر آینده بهتر است از خانواده ورزش باشد/ ورزش کشور نیاز به توسعه بیشتری دارد

۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۲۰۶۰۶
وزیر آینده بهتر است از خانواده ورزش باشد/ ورزش کشور نیاز به توسعه بیشتری دارد
نایب رئیس فدراسیون ووشو گفت: فردی که قرار است سکان هدایت این وزارتخانه را برعهده بگیرد باید کارنامه موفقی در مدیریت داشته باشد.

با معرفی وزاری پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم، «سید حمید سجادی هزاوه» به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان معرفی شده تا در صورت اخذ رای اعتماد به عنوان چهارمین وزیر ورزش و جوانان راهی ساختمان سئول شود.

حسین اوجاقی، نایب رئیس فدراسیون ووشو درباره پیشنهاد حمید سجادی از سوی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: من صحبتم در مورد شخص خاصی نیست کلی می‌گویم، فردی که قرار است سکان هدایت این وزارتخانه را برعهده بگیرد باید کارنامه موفقی در مدیریت داشته باشد. تحصیلات مرتبط داشته باشد، بهتر است از خانواده خود ورزش باشد چون در این صورت دلسوز ورزشکاران خواهد شد اما از همه این موارد مهمتر همان نکته اول است که آن شخص رزومه موفقی در بخش مدیریت ورزشی داشته باشد.

او افزود: وزیر ورزش باید دیپلماسی ورزشی را بلد باشد و تسلط کامل به زبان انگلیسی یکی دیگر از موارد مهم است. بارها شاهد بودیم که چگونه به دلیل نبود کرسی‌های بین‌المللی اثرگذار حق ورزشکاران و قهرمانان ما تضییع شده است. این موارد واقعا مهم است و اگر دقت نشود در قطعا بازهم ورزش ما آسیب خواهد دید.

اوجاقی گفت: نمی‌دانم سجادی چقدر نزدیک است به این شرایط ولی امیدوارم اگر این پتانسیل‌ها را دارد بتواند هدایت ورزش کشور را به دست بگیرد تا شاهد توسعه بیشتر ورزش کشور باشیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز