عبدالمطلب کریمی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

حضور در اسپانیا یک فرصت طلایی برای دوچرخه‌سواری بود/ از فدراسیون به خاطر همه حمایت‌هایش قدردانی می‌کنم

۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۲۰۶۱۴
حضور در اسپانیا یک فرصت طلایی برای دوچرخه‌سواری بود/ از فدراسیون به خاطر همه حمایت‌هایش قدردانی می‌کنم
دبیر پیشین هیئت دوچرخه سواری استان مازندران گفت: حضور در اسپانیا یک فرصت طلایی برای دوچرخه‌سواری بود و از فدراسیون به خاطر همه حمایت‌هایش قدردانی می‌کنم.

قرار بود تیم استان مازندران بنابر دعوتنامه وزارت ورزش و فدراسیون دوچرخه سواری اسپانیا در مسابقات قهرمانی جهان در بخش تریال و در کلاس 16 و 20 که ماه آینده در این کشور برگزار می شود شرکت‌ کند اما به دلیل برخی موارد این امکان فراهم نشد تا تیم ایران به مسابقات جهانی اعزام شود.

در همین رابطه عبدالمطلب کریمی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: چندی پیش از طرف فدراسیون دوچرخه سواری و وزارت ورزش اسپانیا دعوتنامه ای مبنی بر حضور ما در مسابقات تریال قهرمانی جهان ارسال شد تا بتوانیم شرایط اعزام تیم را به آنجا فراهم کنیم. پس از این اتفاق توانستیم حامی مالی خوبی پیدا کنیم و آنها متقبل شدند تمام هزینه های اعزام تیم را طی حضورمان در اسپانیا پرداخت کنند، هرچند که در بحث روادید و شورای بدون‌مرزی دچار یکسری مشکلاتی بودیم و روز گذشته هم به همراه تنی چند از دوستان به تهران آمدیم تا در این فرصت کوتاه باقیمانده موافقت شورای برون مرزی و مسئولان فدراسیون را برای حضور در آنجا بگیریم تا پس از آن خیلی زود کارهای اداری را برای اعزام تیم انجام دهیم.

دبیر پیشین هیئت دوچرخه‌سواری استان مازندران تصریح کرد: به دلیل یکسری مسائل شرایط برای اعزام ما فراهم نشد وگرنه طی مکاتبات انجام شده این امکان برای ما فراهم شده بود تا تمام هزینه های ما از جمله تمرین در اسپانیا به صورت رایگان باشد و بدون شک این اتفاق یک فرصت طلایی برای دوچرخه سواری و بخش تریال بود تا بتوانیم یک جهش چشمگیری برای آینده ایجاد کنیم اما چه فایده این موضوع آنطور که می خواستیم پیش نرفت و از فدراسیون بابت اینکه همه جوره از ما حمایت کردند تا تیم اعزام شود کمال تشکر و قدردانی را دارم!

کریمی گفت: به هر جهت پس از اینکه شرایط برای اعزام تیم ما به رقابت های جهانی فراهم نشد تصمیم گرفتم از سمتم در دبیری هیئت دوچرخه سواری استان مازندران استعفا دهم و امیدوارم سرپرست این هیئت یک فرد قویتر از من را در این سمت بگذارد تا بتواند حضورش منشا خیر و برکت و در کنار آن هم برنامه ریزی کنند تا بهتر از گذشته به دوچرخه سواری کشور خدمت کنند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز