مهرداد علیقارداشی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سجادی گزینه شایسته‌ای است/ امیدوارم نمایندگان مجلس به او اعتماد کنند

۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۲۱۴۷۳
سجادی گزینه شایسته‌ای است/ امیدوارم نمایندگان مجلس به او اعتماد کنند
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: امیدوارم نمایندگان مجلس به حمید سجادی اعتماد کنند.

با معرفی وزاری پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم، «سید حمید سجادی هزاوه» به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان معرفی شده تا در صورت اخذ رای اعتماد به عنوان چهارمین وزیر ورزش و جوانان راهی ساختمان سئول شود.

مهرداد علیقارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز درباره پیشنهاد حمید سجادی از سوی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: انتخاب بسیار شایسته‌ای است. شاید این نخستین‌ باری است که یک مدیر از جنس ورزش برای وزارت ورزش و جوانان معرفی می‌شود. این چند روز بر اساس گزارش‌هایی و گفت‌وگویی‌هایی که خواندم احساس می‌کنم جامعه ورزش هم بسیار از این انتخاب خرسند است.

او افزود: بسیار مهم است که در هر نهاد و سازمانی افراد شایسته به کار گرفته شوند. سجادی هم تحصیلات مناسبی دارد، کارنامه موفقی را در دوران معاونت خود به ثبت رسانده، از خود خانواده ورزش است و رکورددار آسیا، بنابراین می‌توان امید داشت که حضور چنین فردی می‌تواند در توسعه ورزش موثر باشد. 

علیقارداشی در پایان گفت: خواسته جامعه ورزش این است که افراد سیاسی وارد عرصه ورزش نشوند. امیدوارم نمایندگان مجلس این مهم را در نظر بگیرند و با بررسی مناسب به امید خدا با رای بالا سجادی را برای تصدی وزارت ورزش انتخاب کنند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز