حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

ناراحت هستیم اما نگران نه/ پرسپولیس از مسیرش منحرف نخواهد شد/ حیف است امیری در قفس باشد!

۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۲۱۹۸۷
ناراحت هستیم اما نگران نه/ پرسپولیس از مسیرش منحرف نخواهد شد/ حیف است امیری در قفس باشد!
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: از اینکه نفراتی مثل کنعانی‌زادگان و نورالهی از تیم جدا شده‌اند باید ناراحت باشیم اما نگران نه.

حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط تیم فوتبال پرسپولیس تهران در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: این برهه یکی از مهمترین دورانی است که می تواند در آینده تیم گل محمدی در مسیری که پیش روی دارد تاثیر فراوانی داشته باشد و باید همه کمک کنند که این دوران به بهترین شکل ممکن سپری شود.

او درخصوص جدایی چند ستاره از پرسپولیس تاکید کرد: از اینکه نفراتی مثل محمدحسین کنعانی زادگان و احمد نورالهی از این تیم جدا شده اند باید ناراحت باشیم اما نگران نه. ناراحتی ما باید به این خاطر باشد که دو بازیکن خوب که در این سال ها هماهنگی و هارمونی خوبی را با تیم داشته اند را دیگر در تیم نداریم و نباید نگران باشیم چرا که بقیه مهره ها و نفرات تیم این توان فنی و پتانسیل را دارند که جایگزین های مناسبی برای مهره های جدا شده باشند و هیچ مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه افزود: در سال های گذشته ستاره ها و مهره های تاثیرگذار زیادی از تیم جدا شده اند اما این تیم به مسیر موفقیت آمیز خود ادامه داد و از حرکت باز نایستاد. این نفس فوتبال است که هر سال در هر تیمی رفت و آمدهایی صورت می گیرد اما این اتفاقات نمی تواند پرسپولیس را از مسیر خوبی که در پیش گرفته منحرف کند. هر بازیکنی به عنوان اینکه به تیمش کمک کرده و می تواند برای خود و خانواده اش شرایط بهتری را رقم بزند، این حق را دارد که تصمیم به جدایی از تیمش بگیرد اما ای کاش این اتفاق در شرایطی رخ می داد که جدایی و ترانسفر بازیکنان به شرایط مالی و اقتصادی باشگاه کمک می کرد تا هم بازیکنان از این جابجایی منتفع شود و هم باشگاه بتواند از این طریق عایدی و منافع مالی خوبی را داشته باشد.

مربی اسبق سرخ‌ها درخصوص نیاز پرسپولیس برای فصل آینده به منظور ادامه روند خوبی که این تیم در سال‌های اخیر داشته به خبرنگار برنا گفت: به نظر من پرسپولیس در چند پست نیاز اساسی برای تقویت دارد. درون دروازه علاوه بر حامد لک به عنوان گلر اول و رادو به عنوان دروازه بان دوم، پرسپولیس باید از حالا به دنبال دروازه بانی باشد که بتواند در سال های آینده خروجی مفیدی را برای این تیم داشته باشد. این در حالی است که با توجه به حساسیت و اهمیت شرایط و در نظر گرفتن محرومیت ها و مصدومیت های احتمالی باید در دفاع میانی هم به فکر جذب مهره های خوبی بود. 

عبدی ادامه داد: با تاکید بر اینکه وحید امیری نه تنها در دفاع چپ بلکه در تمامی پست ها فوق العاده بوده اما با در نظر گرفتن این موضوع که او رو به جلو و در پست هافبک کارآِیی به مراتب بهتری دارد، حیف است در قفس دفاع محبوس شود و باید با جذب یک دفاع چپ ششدانگ، اجازه بهره وری بهتر را به امیری داد. در خط حمله هم نیاز به جذب یک مهاجم گلزن دیگر احساس می شود تا پرسپولیس با ایده آل ترین شرایط ممکن خود را برای حضور در آسیا و متعاقب آن فصل فوتبالی داخلی آماده کند. 

او درمورد جدایی نورالهی و تاثیر آن در شرایط فنی پرسپولیس برای آینده خاطرنشان کرد: احمد از جمله نفرات خوب و تاثیرگذار پرسپولیس بود که در مدت 7-8 سالی که در پرسپولیس حضور داشت هم از جهت فنی و هم از حیث اخلاقی در زمره بهترین های پرسپولیس بود. او وقتی خیلی جوان بود به این تیم پیوست و در پرسپولیس به بالندگی رسید. به هر صورت به لحاظ حرفه ای حق داشت از شرایط خوبی که برایش پیش آمده بود استفاده کرده و به جمع لژیونرهای ایران اضافه شود.

عبدی گفت: در این بین همان طور که در لابه لای صحبت هایم اشاره کردم ای کاش باشگاه قبل از این اتفاق تمهیداتی را در نظر می گرفت که از این ترانسفر و جابه جایی، منفعت مالی به دست می آورد تا این جدایی برای پرسپولیس صرفه اقتصادی داشت. به هر صورت از نظر فنی باز هم تاکید می کنم که شاید جای خالی او در ترکیب پرسپولیس حس شود اما با توجه به نفرات خوبی که در خط میانی داریم این خلا مشکل ساز نخواهد شد و مثل سال های قبل نفرات دیگر جای ستاره های قبلی را پر کرده و به ستاره های جدیدی برای پرسپولیس تبدیل خواهند شد. 5/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز