​نصیری‌نیا:

امیدوارم امانتداران مردم فرد اصلح و متخصص را انتخاب کنند

۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۱۵:۳۸:۳۷
کد خبر: ۱۲۲۲۰۱۴
امیدوارم امانتداران مردم فرد اصلح و متخصص را انتخاب کنند
قهرمان جهان در رشته وزنه برداری با ابراز خوشحالی از معرفی فردی متخصص، ورزشی و آگاه به امور جوانان به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش، بیان کرد: بسیار خوشحال هستم پس از سال‌ها یکی از اعضای خانواده ورزش می‌تواند در این مسند قرار بگیرد.

به گزارش برنا؛ شاهین نصیری نیا گفت: دکتر سجادی از خانواده قهرمانان ورزشی است و سال‌ها برای افتخارآفرینی به نام ایران تلاش کرده است، سختی ها و مشکلات را می شناسد و درد آشناست.

او افزود: وزیر پیشنهادی سال‌ها به عنوان مدیری موفق خدمت کرده و مسئولیت معاونت ورزش قهرمانی را نیز عهده دار بوده است؛ تخصص، نگاه حرفه‌ای، پاکدستی و سلامت حرفه‌ای وی منجر به کسب بهترین نتیجه کاروان ورزشی ایران درالمپیک لندن شد.

ملی پوش اسبق وزنه برداری ضمن قدردانی از آیت الله رییسی به خاطر معرفی دکتر سجادی، اظهار داشت: این اقدام رییس جمهوری، بیانگر نگاه ویژه ایشان به خانواده ورزش است که امیدواریم نمایندگان محترم مجلس نیز این مهم را مد نظر داشته باشند.

 او با اشاره به اهمیت نگاه ویژه مسئولان به ورزش کشور برای حضور موفق در میادین بزرگ ورزشی گفت: پیروزی و اهتزاز پرچم ایران در آوردگاه‌های بزرگ بین‌المللی از جمله المپیک‌ها و بازی‌های آسیایی، بیانگر اقتدار ایران اسلامی است.

نصیری نیا همچنین خطاب به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم این عزیزان به عنوان امانتداران مردم تحت تاثیر حواشی و جوسازی‌ها قرار نگیرند و فارغ از شرایط، وزرای پیشنهادی را با دقت بررسی و فرد اصلح و متخصص را معرفی کنند.

او افزود: بی‌تردید فرد آشنا به دو حوزه ورزش و جوانان، میتواند در بدنه ورزش نیز از افراد آگاه، کارشناس و متخصص بهره بگیرد و همین مسأله باعث اعتلای و ارتقا جایگاه این دو بخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز