قرمزها به آینده امیدوار هستند؛

پرسپولیس با ۱۰۷۵ امتیاز منتظر شروع بیست و یکمین دوره لیگ برتر

۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۰۷:۵۷:۰۸
کد خبر: ۱۲۲۲۷۸۵
پرسپولیس با ۱۰۷۵ امتیاز منتظر شروع بیست و یکمین دوره لیگ برتر
تیم پرسپولیس با 1075 امتیاز منتظر شروع بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال خواهد بود.

به گزارش برنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخ پوشان پایتخت به عنوان پرافتخارترین تیم فوتبال ایران در رقابت‌های داخلی، ادوار لیگ و لیگ برتر، در حالی خود را آماده شروع رقابت‌های بیست و یکمین دوره جام خلیج فارس می‌کنند که در 20 دوره گذشته، 1075 امتیاز را در 612 مسابقه، کسب کرده اند که از این میان، 7 امتیاز با توجه به احکام کمیته انضباطی فیفا و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران کسر شد. 

بهترین امتیازگیری پرسپولیس مربوط به دو فصل گذشته می‌شود که رکورد رقابت ها است و شاگردان یحیی گل محمدی به میانگین 2/23 امتیاز برای هر مسابقه دست پیدا کردند. پایین ترین عملکرد هم به فصل چهاردهم مربوط می‌شود که پرسپولیس با تغییرات مکرر و هیجانی در بخش مدیریت و کادر فنی روبرو بود، فصلی که درست قبل از تحول و احیای دوباره پرسپولیس بود.

پرسپولیس در آن دوره از رقابت‌ها به 36 امتیاز از 30 بازی و مکان هشتم جدول اکتفا کرد و تفاضل گل به منفی چهار رسید. پرسپولیس در آن دوره از رقابت‌ها به 9 پیروزی بسنده کرد که از این جهت نیز ضعیف‌ترین عملکرد سرخ پوشان بود و این عدد در لیگ پنجم هم اتفاق افتاد و پرسپولیس در 30 بازی، 38 امتیازی شد.

نکته قابل تامل این که پرسپولیس هر دو بار از فصل بعد احیای خود را شروع کرد و دو فصل بعدش قهرمان لیگ شد. البته این بار ترقی پرسپولیس برای 6 سال متوالی به طول انجامید که با پنج قهرمانی پیاپی همراه بود وحالا وارد هفتمین سال می‌شویم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز