محسن گروسی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

باید به انتخاب‌های سرمربی استقلال احترام گذاشت/ قایدی هوایی شده بود

۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۲۳۷۳۳
باید به انتخاب‌های سرمربی استقلال احترام گذاشت/ قایدی هوایی شده بود
پیشکسوت تیم استقلال گفت: فرهاد مجیدی بر اساس نیازهای فنی استقلال بازیکن خرید و باید به سلیقه او احترام گذاشت.

محسن گروسی، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان برای جا افتادن در این تیم به زمان نیاز دارند. بازیکنانی که در روزهای اخیر جذب استقلال شده‌اند در تیم های خودشان ستاره بودند و عملکرد خوبی داشتند که مدنظر سرمربی استقلال قرار گرفتند اما برای اینکه عملکرد این بازیکنان را در استقلال قضاوت کنیم نیاز به زمان داریم. بازیکنان جدید باید شرایط استقلال را درک کنند و با آگاهی از وضعیت این تیم بتوانند خودشان را با مجموعه استقلال وفق بدهند.

او ادامه داد: بازیکنانی که جذب استقلال شده اند همگی با انگیزه و جوان هستند اما اینها ملاک کافی برای موفقیت در تیم بزرگی مثل استقلال نیست. بازی در استقلال با بقیه تیم های لیگ تفاوت دارد و بازیکنان باید با درک این موضوع بتوانند هرچه سریعتر در تیم جا بیفتند. نمی‌توان از الان درباره خوب یا بد بودن این نفرات قضاوت کرد. سال گذشته وقتی محمد نادری با استقلال قرارداد امضا کرد خیلی ها منتقد حضور او در تیم بودند اما نادری یک فصل فصل در استقلال خوب کار کرد و الان هم باید به نظر سرمربی تیم احترام گذاشت. قطعاً او بر اساس نیازهای فنی بازیکن خرید و باید خوشحال باشیم که امسال تیم بر اساس نظر و تصمیم سرمربی بسته شده است. این شرایط در سال‌های گذشته وجود نداشت. یا باشگاه یا یک مربی دیگر تیم را می بست و استقلال از اواسط فصل کار را با فرد دیگری ادامه می داد و همین باعث می شد تا اواسط نیم فصل دوم از ناهماهنگی رنج ببرد. خوشبختانه امسال شخص سرمربی تیم را بسته و امیدوارم انتخاب های او بتوانند در استقلال موفق باشند.

گروسی با اشاره به جدایی مهدی قایدی از استقلال گفت: قایدی هوایی شده بود و دیگر نمی توانست مثل قبل برای استقلال کار کند. معلوم است که یک بازیکن وقتی پیشنهاد 40 میلیاردی داشته باشد دیگر نمی توان او را با 5، 6 میلیارد نگه داشت. قایدی زحمات زیادی برای استقلال کشید اما دیگر نمی شد او را به اجبار در تیم نگه داشت. امیدوارم نفراتی که قرار است جانشین مهدی قایدی شوند عملکرد خوبی داشته باشند.

مهاجم اسبق استقلال استقلال با اشاره به دیدار حساس این تیم مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: امیدوارم در این مدت تیم به شرایط خوب برسد و آرامش پیدا کند. الهلال تیم قدرتمندی است و تدارکات خوبی برای استقلال دیده اما بازیکنان باید این را بدانند که الهلال از استقلال می ترسد و به همین دلیل این همه تیمش را تقویت کرده است. قبول دارم شرایط الهلال بهتر از استقلال است اما بازیکنان ایرانی بارها ثابت کرده اند در روزهای سخت می توانند عملکرد چشم گیری داشته باشند. به اعتقادم اگر بازیکنان از نظر روانی در شرایط خوبی باشند حتماً می‌توان الهلال را شکست داد. مجیدی ثابت کرده در تهییج بازیکنان و آماده کردن آنها از نظر روانی استاد است. امیدوارم او بتواند برای دیدار با الهلال هم بازیکنان را از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دهد. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز