محمد مرادی:

تلاش خواهیم کرد دوره دوم لیگ تندرستی را با مشارکت بیشتر مردم برگزار کنیم

۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۹:۵۷:۴۹
کد خبر: ۱۲۲۳۹۰۵
تلاش خواهیم کرد دوره دوم لیگ تندرستی را با مشارکت بیشتر مردم برگزار کنیم
رئیس سازمان آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش‌های همگانی جزئیات برگزاری دومین دوره لیگ تندرستی را تشریح کرد.

به گزارش برنا، محمد مرادی، رئیس سازمان آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش‌های همگانی به اهمیت برگزاری دومین دوره لیگ تندرستی اشاره کرد و گفت: ادامه سیطره کرونا بر ورزش و سایر بخش های کشور و اهمیت پرداخت به موضوع رفع کم تحرکی در جامعه که تداومش می تواند یک بحران جدید در سلامتی مردم باشد، فدراسیون همگانی را بر آن داشت تا برگزاری دومین دوره لیگ تندرستی را در دستور کار قرار دهد.

وی ادامه داد: به همین خاطر جلساتی با حضور رئیس و سایر مسئولان فدراسیون برگزار و تصمیم بر این شد که دومین دوره لیگ تندرستی با محوریت هیات های استانی، نهادها، دستگاه ها و سایر وزارتخانه ها از نیمه دوم شهریورماه سالجاری برگزار شود.

مرادی در پاسخ به این پرسش که تفاوت های این لیگ نسبت به دوره نخست آن چیست؟ گفت: مهمترین تفاوت این است که علاوه بر مخاطبان هیات های استانی، در لیگ دوم شاهد مشارکت نهادهایی مثل ورزش دانش آموزی، دانشجویی، ورزش کارگری، بسیج و زندان ها خواهیم بود. پیش بینی ما این است که در دومین دوره لیگ شاهد مشارکت بیشتری از مردم باشیم.

رئیس سازمان آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش‌های همگانی ادامه داد: شیوه نامه برگزاری این رویداد در حال نهایی شدن است و طی روزهای آینده به استان ها ابلاغ خواهد شد. ضمن اینکه به منظور بهره مندی بیشتر از سایر دستگاه ها، نهادها و وزارتخانه ها، از سوی وزارت ورزش نامه نگاری لازم با آنها صورت خواهد گرفت که بتوانند در تعامل و همکاری با هیات های استانی بهترین کارایی و بازدهی را داشته باشند.

مرادی با تاکید بر این که هیات های استانی باید با تشکیل ستاد لیگ تندرستی از ظرفیت سایر نهادها و ارگان ها استفاده کنند گفت: هیات ها باید با همه ظرفیت ها را برای مشارکت بیشتر مردم بسیج کنند در دومین دوره لیگ تندرستی شاهد مشارکت جمعیت بیشتری از مردم برای رفع کم تحرکی و افزایش فعالیت بدنی بین مردم باشیم.

وی تاکید کرد: سامانه ویژه این رویداد در حال طراحی است که هفته آینده آماده خواهد شد. یکی از اتفاقات ویژه لیگ دوم راه اندازی پویش «آگاهی بخشی» در فاصله 10 روز مانده تا شروع لیگ دوم تندرستی است که با هدف اطلاع رسانی و آگاه کردن مردم نسبت به این لیگ راه اندازی و اجرا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز