توسط انجمن اخلاق ورزشی و فدراسیون همگانی؛

کنفرانس «اخلاق در ورزش» آبان ماه برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۲:۵۶:۰۹
کد خبر: ۱۲۲۴۵۸۰
کنفرانس «اخلاق در ورزش» آبان ماه برگزار می‌شود
همزمان با روز اخلاق و مهرورزی کنفرانس «اخلاق در ورزش» توسط انجمن اخلاق ورزشی کشور با همکاری فدراسیون ورزش های همگانی برگزار خواهد شد.

به گزارش برنا، انجمن اخلاق ورزشی کشور با همکاری فدراسیون ورزش های همگانی و سایر نهادهای دغدغه‌­مند در حوزه اخلاق با اعتقاد به این مطلب که خلق شخصیت‌­های ملی، جامعه‌­ای آگاه، تندرست و سالم از رقابت ورزشی برای رشد و پیشرفت کشور مهم­تر هستند، اولین کنفرانس بین ­المللی اخلاق‌ در ورزش را با تاکید بر بازشناسی مفاهیم اخلاق ورزشی - ورزش اخلاقی روز 1 آبانماه 1400 و همزمان با روز اخلاق و مهرورزی برگزار خواهد کرد.

براساس فراخوانی که برای این کنفرانس صادر شده علاقمندان تا 25 شهریورماه فرصت دارند مقالات خود را به دربیرخانه ارسال کنند. نتایج روز اول مهرماه اعلام خواهد شد و روز اول آبان سالجاری نیز این کنفرانس برگزار می شود.

بازاندیشی در مورد ماهیت ورزش، تبیین مفاهیم اخلاقی در صنعت ورزش کشور، ارائه‌ راهکارهای عملی برای تقویت و ترویج اخلاق در بین ذینفعان ورزش و نقش‌آفرینی نهادهای متولی ورزش در تعالی اخلاق از اهداف این کنفرانس است.

 اخلاق ورزشی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی (ورزش و اخلاق و معنویت، ورزش و سیاست، ورزش و علم و فن‌اوری، ورزش و اقتصاد و ...) و  اخلاق ورزشی در دوران همه‌گیری کرونا از محورهای ویژه این کنفرانس خواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز