برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا؛

شانس به استقلال رو کرد

۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۰۴:۰۷:۰۹
کد خبر: ۱۲۲۶۷۴۲
شانس به استقلال رو کرد
استقلال مهره‌های زیادی را از دست داده و هنوز تمام بازیکنان مورد نظر کادر فنی‌اش را جذب نکرده اما مسلما توان غلبه بر الهلال عربستان را دارد.

به گزارش برنا؛ تیم فوتبال الهلال در بازی این هفته خود در لیگ عربستان مقابل تیم ضعیف الباطن به تساوی بدون گل رضایت داد و عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشت به طوری که درست بعد از این بازی بود که بحث برکناری ژاردیم، سرمربی فرانسوی این تیم مطرح شد و حتی عده ای گفتند او اجازه دخالت به مدیران باشگاه را نمی دهد و احتمالا قبل از بازی با استقلال برکنار می شود.

استقلال هنوز مشکلات زیادی دارد و سرمربی آبی ها باید سریع تر تیمش را هماهنگ کند. استقلال برخلاف الهلال در شرایط مسابقه قرار ندارد و همه این اتفاقات باعث شده تا خیلی ها نسبت به نتیجه بازی 22 شهریور ناامید باشند اما مسلما الهلال هم شرایط چندان مطلوبی ندارد و با آن تیم آماده و سرحالی که فوتبالدوستان ایرانی در ذهن دارند، فرسنگ ها فاصله دارد.

استقلال اگر نفرات مورد نظرش را در فصل نقل و انتقالات به موقع جذب کند و این نفرات زودتر هماهنگ شود، قطعا می تواند الهلال را شکست داده و از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کنار بگذارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز