در فصل فوتبالی پیش‌رو رخ می‌دهد؛

چالش مهم برای دو پرسپولیسی

۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۲۳:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۲۲۷۳۰۶
چالش مهم برای دو پرسپولیسی
دو پرسپولیسی که دو رقیب جدی برای حضور در ترکیب سرخ‌ها محسوب می‌شوند خود را برای رقابتی سختی آماده می‌کنند.

به گزارش برنا؛ پرسپولیس این روزها تمرینات ویژه خود را برای آغاز فصل پیگیری می کند که حامد لک و رادوشوویچ با چالش ها و انگیزه های متفاوتی برای شروع یک فصل مهم آماده می شوند.

لک که به گواه کارشناسان نقش مهمی در قهرمانی پنجم پرسپولیس ایفا کرد امیدوار بود نام خود را در لیست جدید اسکوچیچ ببیند اما رقبای سرسختی مثل بیرانوند، عابدزاده و نیازمند اجازه خودنمایی به او ندادند تا لک فعلا جایی در لیست تیم ملی نداشته باشد. در چنین شرایطی گلر اول پرسپولیس در تلاش است با درخشش در قفس توری سرخ ها نشان دهد لیاقت حضور در تیم ملی را دارد.

این در حالی است که رادو حدود 10 روزی می شود که به تمرین اضافه شده، برای حضور در دروازه سرخ ها رقیب سرسختی به نام لک دارد و برای حضور در ترکیب باید با مرد اول دروازه بجنگد که این موضوع می تواند انگیزه های او را در تمرین و بازی های تدارکاتی پرسپولیس دوچندان کند.

رقابت بدون حاشیه لک و رادو می تواند خیال یحیی را از قفس توری تیمش راحت کند. شاگردان فنایی این روزها در تمرین با انگیزه های متفاوتی خود را برای یک فصل سخت آماده می کنند، حامد برای اثبات و تکرار موفقیت هایش می جنگد و رادو برای بازگشت و حضور دوباره در ترکیب قهرمان بلامنازع فوتبال ایران.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز