حمید استیلی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سجادی شرایط را تغییر می‌دهد/ مهم‌ترین هدف‌مان استعدادیابی و ایجاد انگیزه در بین پایه‌هاست

۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۲۷۳۳۴
سجادی شرایط را تغییر می‌دهد/ مهم‌ترین هدف‌مان استعدادیابی و ایجاد انگیزه در بین پایه‌هاست
پیشکسوت فوتبال گفت: دکتر سید حمید سجادی از بدنه ورزش محسوب می‌شود.

یوونتود تورمولینوس که در سطح سوم فوتبال اسپانیا فعالیت می‌کند، در مراسمی قرارداد همکاری خود را با باشگاه احسان ری در تهران امضا کرد تا به این شکل برای انتقال بازیکن از ایران اعلام همکاری کند.

در حاشیه این مراسم همچنین حمید استیلی، پیشکسوت فوتبال به عنوان مدیر فنی این باشگاه اسپانیایی انتخاب شد تا از این پس در پستی جدید و در خارج از کشور کار فوتبال را ادامه دهد. باشگاه جوونتود تورمولینوس در منطقه مالاگا قرار دارد و از سال 1958 مشغول تیمداری است و پارسال توانست به دیویژن سه صعود کند.

حمید استیلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به این توافق نامه اظهار داشت: این اتفاق، اتفاق خوبی برای فوتبال ایران محسوب می شود. احسان ری یکی از قدیمی ترین تیم های پایه در جنوب شهر تهران است که بالغ بر 30 سال است در زمینه فوتبال پایه فعالیت دارد و قرار است با توافقی که بین این تیم و تیم یوونتود تورمولینوس صورت گرفته، در بحث استعدادیابی و انتقال برای تحصیل و آموزش فوتبالی و فنی همکاری ویژه ای ایجاد شود. 

او افزود: این قرارداد در رده های مختلف سنی بین دو باشگاه صورت گرفته است، ضمن اینکه جدا از بحث بازیکن، در بحث مربی و مدرس هم برنامه های ویژه ای را در دستور کار خود داریم.

مدیر فنی یوونتود تورمولینوس تاکید کرد: مدت این قرارداد دو سال است اما امکان تمدید آن وجود دارد و حتی این آمادگی را داریم که با تیم ها و باشگاه های دیگر هم در این زمینه همکاری های مشترکی را داشته باشیم. 

استیلی درخصوص اهداف ویژه این توافق مشترک به خبرنگار برنا گفت: مهم ترین هدف از ایجاد این همکاری ایجاد فضایی برای دیده شدن استعدادها و توانایی های فوتبالیست های ایران به خصوص در رده های پایه است. متاسفانه سال هاست در فوتبال ایران بحث جدی برای توجه به پایه ها صورت نمی گیرد و ما دوست داریم با انجام یک کار بنیادی اتفاق خوبی را در این زمینه رقم بزنیم.

پبشکسوت پرسپولیس و تیم ملی فوتبال درمورد انتخاب دکتر حمید سجادی به عنوان وزیر جدید ورزش و جوانان تصریح کرد: دکتر حمید سجادی از بدنه ورزش محسوب می شود و می تواند در پست جدیدش اقدامات خوب و سازنده ای را برای ورزش انجام دهد. خیلی امیدوار هستیم که مدیران متخصص و کاربلد در این زمینه به سجادی کمک کنند تا ورزش ایران به ویژه فوتبال کشورمان به شرایط بهتری برسند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز