علیرضا سهرابیان:

مسابقات قهرمانی کشور قایقرانی برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۵:۵۴:۴۸
کد خبر: ۱۲۲۷۳۸۰
مسابقات قهرمانی کشور قایقرانی برگزار می‌شود
رئیس فدراسیون قایقرانی از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور رشته‌های مختلف در هفته پایانی شهریور و مهرماه با توجه به مجوز فدراسیون پزشکی ورزشی خبر داد.

به گزارش برنا، فدراسیون پزشکی ورزشی در پاسخ به درخواست فدراسیون قایقرانی برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در هفته پایانی شهریور و مهرماه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی موافقت کرد.

بر این اساس فدراسیون قایقرانی با توجه به جدول پیش‌بینی شده قبلی و اولویت بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا پیش‌رو، در نظر دارد مسابقات رشته‌های مختلف قایقرانی را برگزار کند.

رئیس فدراسیون قایقرانی در این باره گفت: با توجه به اینکه باید مسابقات قهرمانی کشور را با هدف تشکیل اردوهای ملی برای بازیهای آسیایی آغاز کنیم، از فدراسیون پزشکی ورزشی خواستیم تا مجوز لازم را صادر کند.

علیرضا سهرابیان ادامه داد: خوشبختانه فدراسیون پزشکی ورزشی موافقت لازم را داشت و با تاریخ پیشنهادی ما موافقت کرد. البته در نامه فدراسیون پزشکی ورزشی بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری فیزیکی، انجام تست PCR و استفاده از وسایل محافظ فردی تاکید شده است.

او اظهار کرد: پیش از این جدول زمان‌بندی برای مسابقات قهرمانی کشور اعلام شده بود که با توجه به لغو مجوز برگزاری مسابقات دراگون‌بوت و کانوپولو، اینک با توجه به مجوز و شرایط جدید مسابقات قهرمانی کشور همه رشته‌ها با زمان‌بندی که در اسرع وقت اعلام می‌شود، برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون قایقرانی تاکید کرد: در هر حال شرایط کشور در وضع عادی نیست و باید با همکاری هیات‌ها و خانواده قایقرانی از این موقعیت استفاده کنیم و برنامه‌ها را به بهترین نحو پیش ببریم.

سهرابیان همچنین گفت: تلاش ما این است که در این بازه زمانی مسابقات رشته‌های مختلف را برگزار کنیم. فدراسیون قایقرانی به دنبال این است که تلاش‌های ورزشکاران و مربیان در سراسر کشور بی‌ثمر نماند و با برگزاری مسابقات و تشکیل اردوهای ملی، شاهد نتایج خوبی در رقابت‌های پیش‌رو باشیم.

نظر شما