عیسی گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

عملکرد ملی‌پوشان بوکس پایه قابل دفاع است/ کسب مدال در رقابت‌های جهانی کار دشواری محسوب می‌شود

۱۴۰۰/۰۶/۱۱ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۲۷۳۸۸
عملکرد ملی‌پوشان بوکس پایه قابل دفاع است/ کسب مدال در رقابت‌های جهانی کار دشواری محسوب می‌شود
پیشکسوت بوکس گفت: بعد از مسابقات المپیک تاریخ سازی بوکسورهای جوان اتفاق خوبی بود.

تیم بوکس ایران با 6 بوکسور در بخش نوجوانان پای به رقابت‌های قهرمانی آسیا گذاشت که در پایان این رقابت ها شاگردان مهدی پور با کسب یک مدال طلا توسط هیربد اسلامی و دو مدال برنز علیرضا براتعلی پور و محمد مهدی مصباحی در جایگاه چهارم جدول ایستادند. هدایت تیم نوجوانان و جوانان بوکس ایران را رضا مهدی‌پور برعهده دارد. مرتضی سپهوند، ایمان طیبی، مهدی طلوتی و محمد مهدی‌پور هم مربیان این تیم هستند.

عیسی گل‌محمدی، پیشکسوت بوکس درباره عملکرد تیم ملی ایران در این دوره از رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: از آنجایی که تیم های شرق آسیا حضور نداشتند کار دشواری پیش روی بوکسورها نبود اما با این حال همه زحمت کشیدند و تلاش کردند و در نهایت هم عملکرد قابل دفاعی را به جای گذاشتند. کادر فنی هم در این مدت تلاش خوبی داشت و این نتیجه نشان می دهد که تیم خوبی کنار هم جمع شده که می توان به آینده انها امیدوار بود.

او با اشاره به حضور تیم ملی بزرگسالان در رقابت‌های جهانی گفت: بعد از مسابقات المپیک تاریخ سازی بوکسورهای جوان اتفاق خوبی بود. حالا هم تیم اصلی کشورمان مسابقات مهم جهانی را دو ماه دیگر پیش رو دارد که از دید من باید در این رویداد مهم شرکت کنیم. مربیان و بازیکنان ما باید میادین بین المللی را تجربه کنند. در المپیک مدالی نگرفتیم البته قابل پیش بینی بود، اینجا هم نباید خیلی انتظار داشته باشیم اما چون تعداد اعزام ها بیشتر از 2 نفر خواهد بود مبارزات خوبی از ملی پوشان خواهیم دید. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز