حسین کعبی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

کریم و هاشمیان را می‌بینم، خیالم راحت می‌شود/ سوریه نمی‌تواند برای ما دردسر ایجاد کند/ بهترین مدافعان راست به تیم ملی دعوت شده‌اند

۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۲۷۹۱۵
کریم و هاشمیان را می‌بینم، خیالم راحت می‌شود/ سوریه نمی‌تواند برای ما دردسر ایجاد کند/ بهترین مدافعان راست به تیم ملی دعوت شده‌اند
ملی‌پوش سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای نتیجه‌گیری این تیم نگرانی وجود ندارد و اطمینان دارم تیم ملی بدون دردسر و به عنوان تیم اول از گروهش صعود کرده و با قدرت راهی جام جهانی خواهد شد.

حسین کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: تیم ملی در بهترین وضعیت ممکن به سر می برد و شرایط برای حضور مقتدرانه ایران در مسیر صعودش به جام جهانی مهیا است.

او تصریح کرد: تیم اسکوچیچ تلفیق خوبی از ستاره های لیگ برتر و بازیکنان باتجربه و لژیونر را تشکیل می دهد و به قول معروف جنس مان برای حضور در جام جهانی جور است. تیم ملی در شرایط فعلی به اندازه 3 تیم خوب نیرو دارد و این موضوع می تواند به سود اسکوچیچ و همکارانش باشد تا آنها بتوانند با این نیروها بهترین نمایش و عملکرد را ارائه دهند و تیم را بدون دردسر و به عنوان سرگروه به جام جهانی ببرند.

ملی‌پوش سال‌های گذشته ایران با تاکید بر اینکه برگزاری بازی‌های دوستانه و تدارکاتی شرایط را بهتر می‌کرد، افزود: اگر این امکان برای ما فراهم می شد که در فیفادی‌ها بتوانیم برای محک و ارزیابی بیشتر بازی های تدارکاتی را انجام دهیم، وضعیت مان از این هم بهتر می شد اما متاسفانه شرایط خاص کرونایی و برخی کمبودها مانع از این شد که در این مدت ملی پوشان بتوانند در دیدارهای دوستانه کنار هم باشند اما باز هم به این نکته تاکید دارم که حتی بدون بازی ها برای نتیجه گیری نگرانی وجود ندارد و اطمینان دارم تیم ملی بدون دردسر و به عنوان تیم اول از گروهش صعود کرده و با قدرت راهی جام جهانی خواهد شد.

کعبی درمورد بازی ایران برابر سوریه به خبرنگار برنا گفت: روی کاغذ نه تنها سوریه و عراق و دیگر تیم های گروه مان بلکه هیچ تیمی در آسیا نمی تواند حریف قدرت فنی تیم ما شود اما به هرحال فوتبال است و برخی از اتفاقات عجیب و غریبش. با این حال سوریه تیمی نیست که بخواهد برای ما دردسرساز شود و پیش بینی می کنم ایران برای برد مشکل خاصی نداشته باشد و می توان از حالا برد در این دیدار را به نام ایران زد و این سه امتیاز را به اسم خودمان بدانیم.

او با اشاره به حضور کریم باقری و وحید هاشمیان در کادر فنی تیم ملی و تاثیر آن در شرایط خوبی که در حال حاضر در تیم ملی حکمفرما است، تصریح کرد: کریم باقری و وحید هاشمیان از بهترین های فنی و اخلاقی فوتبال ما هستند و من با هر دوی این بزرگان همبازی بوده ام. جدا از کمک فنی که این نفرات به اسکوچیچ دارند از نظر انضباطی و ایجاد آرامش و فضایی به دور از حاشیه نیز حضور آنها امتیاز بزرگی برای تیم ملی و فوتبال ما محسوب می شود و وقتی این دو نفر را کنار تیم ملی می بینیم خیالم از هر جهت برای این تیم راحت می شود.

پیشکسوت فوتبال با تمجید از عملکرد مدافعان راست تیم ملی گفت: سیامک نعمتی و صادق محرمی از بهترین مدافعان راست فوتبال ایران محسوب می شوند و اسکوچیچ برای انتخاب این دو بهترین تصمیم را گرفته و به نظرم با این انتخاب ها دفاع راست ایران بیمه شده است. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز