دکتر حمید سجادی:

قول دادم که تا پای جان گوش شنوا و قلب تپنده ورزش باشم/ کمیته اقتصادی در ورزش تشکیل می‌شود

۱۴۰۰/۰۶/۱۱ - ۱۱:۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۲۲۸۱۱۶
قول دادم که تا پای جان گوش شنوا و قلب تپنده ورزش باشم/ کمیته اقتصادی در ورزش تشکیل می‌شود
وزیر ورزش و جوانان گفت: در حال طراحی کمیته اقتصادی هستیم تا حرکت چرخ ورزش متکی به بنیه دولتی نباشد.

به گزارش برنا، دکتر سید حمید سجادی در شورای ورزش بروجرد اظهار کرد: هم پیمان شده‌ایم که در این دولت مردمی که شکل گرفته تا پای جان در خدمت مردم باشیم و من برای خودم هیچ جای اشکالی نمی بینم که به شهر یا روستای محرومی برای بازدید از وضعیت ورزش آن سفر کنم.

او افزود: علاقه‌مند نبودم در شرایط کرونایی و اینگونه فشرده برای حضور در استان‌های مختلف ورود کنیم ولی قول دادم که تا پای جان گوش شنوا و قلب تپنده ورزش باشم. لذا خوشحال هستم که در بین خانواده خودم یعنی خانواده ورزش حضور دارم.

دکتر سجادی بیان کرد: امیدوارم با شکل‌ گیری دولت مردمی آقای رئیسی ما نیز در ورزش موتور تولید امید را روشن کنیم و برای عزت کشورمان اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. در عرصه ورزش همگانی مجددا به مردم کمک کنیم و در عرصه ورزش قهرمانی غرورآفرینی  اهتزاز پرچم کشور را در میادین بین‌المللی دنبال کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در عرصه ورزش حرفه‌ای تا آنجا که می‌توانیم به سمت حرفه‌ای شدن حرکت می کنیم تصریح کرد: ورزش آموزش و پرورش، ورزش تعلیم و تربیتی ماست که باید حتما به این حوزه کمک کنیم.

سجادی گفت: هرجا که اسمی از ورزش باشد بنده به عنوان وزیر ورزش و جوانان در آن خطه از کشور حضور خواهم داشت و همچنین نباید فقط در چارچوب وزارت و فدراسیون‌ها بلکه در ورزش آموزش و پرورش، ورزش دانشجویی، ورزش نیروهای مسلح و... باید ایفای نقش کنیم.

او با بیان اینکه از کمک به فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی دریغ نمی‌کنیم ادامه داد: از نصیرزاده، رییس فدراسیون پرورش اندام قول مساعد گرفتیم که یک مسابقه ملی با هزینه فدراسیون در بروجرد برگزار کند.

دکتر سجادی با اشاره به بازدیدهای امروز خود از اماکن ورزشی بروجرد گفت: یکسری اماکن ورزشی هم در ماده 27 درصد قرار دارد که پیگیری خواهدشد.

وزیر ورزش و جوانان از تشکیل کمیته اقتصادی در حوزه ورزش کشور خبر داد و افزود: در حال طراحی این کمیته اقتصادی هستیم تا حرکت چرخ ورزش متکی به بنیه دولتی نباشد.

وی با بیان اینکه از خود ورزش هم می‌شود پول درآورد خاطرنشان کرد: رئیس‌ جمهور هم قول دادند که حمایت کنند و توصیه کردند که ورزش گران نشود.

او تصریح کرد: ظرفیت‌های زیادی در ورزش وجود دارد که با ابتکار و خلاقیت و نوآوری می‌توان در کنار ورزش بخشی از بار مالی ورزش را تامین کرد.

دکتر سجادی با بیان اینکه معمولا دولت‌ها وظیفه تامین زیرساخت‌ها را دارند، یادآور شد: در مسابقاتی مانند المپیک ورزش عاری از سیاست است ولی وظیفه دولت‌ها تهیه زیرساخت‌ها است و سپس باید کار ورزش را به دست مردم داد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به محدودیت منابع خودمان باید به عنوان ارگان ورزش به کمک دولت بیاییم و روی پای خودمان بایستیم. این موضوع یک برنامه دو یا سه ساله می خواهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز