​برگزاری پنجمین روز رقابت‌های تنیس انتخابی تیم‌ ملی زیر ۱۲ سال

۱۴۰۰/۰۶/۱۲ - ۱۰:۰۹:۲۲
کد خبر: ۱۲۲۸۳۷۷
​برگزاری پنجمین روز رقابت‌های تنیس انتخابی تیم‌ ملی زیر ۱۲ سال
رقابت های انتخابی تیم ملی زیر 12 سال با انجام پنجمین روز بازی ها در بخش دختران و پسران‌ادامه یافت.

به گزارش برنا؛ روز پنجم  رقابت های انتخابی تیم ملی رده سنی زیر ۱۲ پسران و دختران در تهران ادامه یافت و تنیسورهای پیروز معرفی شدند. 

در بخش دختران ، هانا شعبان پور با نتیجه ( ۱-۶ و ۲-۶) بازی خود را به فردخت علیمی واگذار کرد، صبا خیرمنش با نتیجه (۰-۶ و ۲-۶) از سد فریماه فرهی مقدم عبور کرد، غزل رضا زاده با نتیجه ( ۵-۷ و‌ ۶-۷) مقابل نازین پاشا زاده به برتری رسید.

در دیگر دیدارهای این مرحله ، فردخت علیمی با نتیجه (۰-۶ و ۳-۶) نازین پاشا زاده را شکست داد و صبا خیرمنش (۱-۶ و ۱-۶) از سد غزل رضا زاده گذشت. 

سروش معدنیان با نتیجه  (۱-۶ و ۱-۶ ) مقابل آیریک عابدین زاده به برتری رسید ، آرین چهرازی با نتیجه (۳-۶ و ۳-۶ ) بازی خود را به علی تقی زاده واگذار کرد .

امیر علی طالب زاده مقابل پرهام‌ پارسا به پیروزی رسید، رامتین رافعی با نتیجه ( ۱-۶ و ۱-۶) راستین اکبری را برد ، کیارش صادقی با نتیجه ۲ بر یک‌مقابل امیر بدیا کلانتری به پیروزی دست یافت . 

بردیا ملاحسنی با نتیجه ۲ بر یک مقابل آریا شعبان نژاد پیروز شد و دانیال مشتاقی فر فربد ایمانی را برد. 

در ادامه این رقابت ها امروز با برگزاری ۷ مسابقه پیگیری می شود. 

مسابقات انتخابی تیم های ملی زیر ۱۲ سال از  ۷  تا ۱۲ شهریور ماه با حضور تنیسورهای منتخب از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان، تهران ، چهار محال و بختیاری ، خوزستان ، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین ، قم ، سمنان ، کرمان ، گلستان و مازندران برگزار خواهد شد. 

نفرات  برتر این مسابقات به رقابت های  زیر ۱۲ سال غرب آسیا که از تاریخ ۲۹ شهریور ماه تا ۳ مهر سال ۱۴۰۰ به میزبانی اردن برگزار می شود اعزام می شوند. 

هنگامه عزیزی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۱۲ سال دختران و فرهاد صانع به عنوان سرمربی تیم ملی پسران هدایت تیم های ملی کشورمان را بر عهده خواهند داشت.

یاد آور می شود: سرداوری این مسابقات بر عهده شهرزاد لازم زاده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز