حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس نباید استقلال را دست کم بگیرد/ با اسکوچیچ شرایط خوبی داریم

۱۴۰۰/۰۶/۱۴ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۲۸۷۹۵
پرسپولیس نباید استقلال را دست کم بگیرد/ با اسکوچیچ شرایط خوبی داریم
پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم‌های تاجیکی تیم‌های چغری هستند که از نظر تاکتیکی و سرعتی از شرایط خوبی برخوردار هستند.

حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال نوجوانان اظهار داشت: از دی ماه سال قبل که ماجرای کرونا در ایران وارد فاز ویژه ای شد، برنامه های این تیم تعطیل است و فعلا شرایط ادامه کار نیز برای تیم وجود ندارد. در حال حاضر طرح و برنامه ای برای تیم نوجوانان ارائه نشده و ما هم منتظر هستیم.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص آخرین شرایط تیم گل‌محمدی تاکید کرد: در 5 سال اخیر پرسپولیس روند خوبی را طی کرده و در لیگ بیستم هم توانست چند مدعی را از کورس خارج کرده و برای پنجمین بار متوالی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد، موضوعی که برای این تیم اتفاق خوبی است و امیدوار هستیم برای فصل آینده هم تیم با حفظ شرایط خوب خود بتواند این روند را ادامه داده و برای ششمین بار نیز این عنوان را به دست آورد.

او با اشاره به جدایی چند بازیکن اصلی از تیم افزود: نفراتی که از پرسپولیس جدا شده اند جزو بهترین های تیم بودند ولی نباید فراموش کرد که این نفرات هم زمانی به عنوان بازیکنان جوان به پرسپولیس آمدند و تبدیل به مهره های کلیدی و تاثیرگذار شدند و حالا هم جایی برای نگرانی نیست و اطمینان دارم خریدهای جدید کم کم در فاز و قالب تیم هماهنگ شده و آنها می توانند تبدیل به مهره های اصلی پرسپولیس شوند.

عبدی در آستانه دیدار مهم پرسپولیس برابر استقلال تاجیکستان درخصوص این بازی به خبرنگار برنا گفت: بازی مهمی پیش روی پرسپولیس است و امیدوارم تیم گل محمدی این بازی را با موفقیت پشت سر بگذارد. یکی از اصلی ترین مسائلی که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که بازی در چمن مصنوعی برگزار می شود و فشار دو چندانی را برای پرسپولیس خواهد داشت، ضمن اینکه تیم های تاجیک تیم های چغری هستند که از نظر تاکتیکی و سرعتی از شرایط خوبی برخوردار هستند، با این تفاسیر نباید این تیم را دست کم گرفت و پرسپولیس باید با برنامه و حساب شده مقابلش قرار بگیرد.

هافبک اسبق تیم ملی با اشاره به شرایط تیم ملی تصریح کرد: شاید خیلی ها در بدو حضور اسکوچیچ با حضور او در تیم ملی ایران موافق نبودند اما نتایج خوبی که در تیم ملی به دست آورد نشان می دهد او مربی موفقی است و می تواند شرایط خوبی را برای ما رقم بزند. فکر می کنم احتمال صعودمان به مرحله بعدی تیم ملی زیاد است و با برنامه ریزی خوب می توان به عنوان تیم اول و با اقتدار به جام جهانی قطر برویم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز