پیام تبریک دکتر سجادی پس از افتخارآفرینی ورزشکاران کاروان سردار دل‌ها در روز پایانی؛

کاروان ورزشی ایران با نام شهیدحاج قاسم سلیمانی (سردار دلها) بهترین عملکرد خود در تاریخ پارالمپیک را ثبت کرد/ پرچم با عزت ایران اسلامی در روز پایانی برافراشته باقی ماند

۱۴۰۰/۰۶/۱۳ - ۱۷:۲۷:۲۰
کد خبر: ۱۲۲۹۰۲۷
کاروان ورزشی ایران با نام شهیدحاج قاسم سلیمانی (سردار دلها) بهترین عملکرد خود در تاریخ پارالمپیک را ثبت کرد/ پرچم با عزت ایران اسلامی در روز پایانی برافراشته باقی ماند
دکتر سید حمید سجادی در پیامی مدال با ارزش طلای تیم ملی والیبال نشسته ایران که برای هفتمین بار در تاریخ بازی های پارالمپیک بدست آمد و افتخار آفرینی دیگر ورزشکاران کاروان سردار دل‌ها در روز پایانی رقابت های ورزشکاران ایران در این بازی ها را تبریک گفت.

به گزارش برنا؛ متن پیام دکتر سید حمید سجادی به مناسبت افتخار آفرینی تیم ملی والیبال نشسته همچنین افتخار آفرینی های دیگر ورزشکاران با اراده کاروان سردار دل‌ها ‌و عضویت زهرا نعمتی به عنوان منتخب شورای ورزشکاران Ipc به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز پایانی رقابت های ایران در بازی های پارالمپیک توکیو هم با دلاوری و افتخار آفرینی ورزشکاران با اراده سرزمینم همراه بود و پرچم با عزت ایران اسلامی همچنان برافراشته باقی ماند تا بهترین عملکرد کشورمان در تاریخ این بازی ها به ارمغان آید.

"تیم ملی والیبال نشسته ایران" جانانه بازی کرد، مقتدرانه قهرمان شد و با کسب هفتمین طلای ایران نامشان به عنوان پرافتخارترین تیم والیبال نشسته در تاریخ بازی پارالمپیک به ثبت رسید.

"اصغر عزیزی اقدم" عزیز هم جانانه و مقتدرانه مبارزه کرد و مدال با ارزش طلا را در پاراتکواندو به عنوان حسن ختام عملکرد درخشان کاروان سردار دلها کسب کرد.

"سجاد محمدیان" عزیز در پرتاب وزنه و صادق بیت سیاح عزیز در پرتاب نیزه تلاش ارزشمندی به منصه ظهور رساندند ‌‌و نشان های باارزش نقره را بدست آوردند.

"زهرا نعمتی"این بانوی سربلند و با اراده ایران اسلامی بعد از تاریخ سازی و کسب سه نشان طلای متوالی در سه دوره بازی های پارالمپیک، به عنوان عضو منتخب شورای ورزشکاران Ipc در آمد که افتخاری باشکوه برای ورزش کشور و جامعه ورزش جانبازان و معلولان است.

کاروان ورزشی ایران اسلامی با نام با عزت شهید عالی مقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی (سردار دلها) بهترین عملکرد خود در تاریخ بازی های پارالمپیک را با 12 نشان طلا، 11 نشان نقره و یک نشان برنز به ثبت رساند که به تک تک مدال آوران، کادر فنی و سرپرستی، خانواده قهرمانان، مسئولان و دست اندرکاران کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان و دیگر فدراسیون های مرتبط و مردم ورزش دوست ایران تبریک و خدا قوت می گویم و تلاش ارزشمند کلیه اعضای کاروان را که رقابتی جوانمردانه به نمایش گذاشتند، ستایش می کنم.

همواره سلامت و سربلند باشید خداوند پشت و پناهتان باد.

سید حمید سجادی

وزیر ورزش و جوانان

نظر شما