برگزاری بالاتر از استانداردها و اختتامیه‌ای در سطح المپیک؛

تمجید ناظر فدراسیون جهانی والیبال از میزبانی ایران در مسابقات نوجوانان جهان

۱۴۰۰/۰۶/۱۴ - ۰۸:۵۱:۲۸
کد خبر: ۱۲۲۹۱۶۵
تمجید ناظر فدراسیون جهانی والیبال از میزبانی ایران در مسابقات نوجوانان جهان
رئیس کمیته کنترل مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان در گزارش خود به فدراسیون جهانی از میزبانی تیم ایران در رقابت‌های تهران تمجید کرد.

به گزارش برنا، هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان از دوم یا یازدهم شهریورماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و در شهر تهران با حضور 18 تیم برگزار شد.

یوردان ژتشف، رئیس کمیته کنترل این مسابقات با تاکید بر اینکه سطح میزبانی و برگزاری این رقابت‌ها بالاتر از استانداردها بود، در گزارش پایانی خود به فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) با تمجید از تیم برگزاری فدراسیون والیبال ایران برای برگزاری این رقابت‌ها با امنیت و سلامت کامل تیم‌ها در شرایط سخت شیوع بیماری کووید 19، خاطرنشان کرد: برگزاری رقابت‌های تهران نشان داد که امکان برگزاری مسابقات با امنیت و سلامت کامل در کشورهایی که آمار کرونا بسیار بالاست، وجود دارد.

او در ادامه تصریح کرد که فدراسیون والیبال ایران سطح بالایی از میزبانی و برگزاری مسابقات والیبال را در این شرایط به نمایش گذاشت و با ایجاد یک محیط منظم و حرفه‌ای این رقابت‌ها را برگزار کرد و در آخر با برگزاری مراسم اهدای جوایز منظم و کم نظیر که در سطح المپیک بود، حسن ختامی زیبا برای این رقابت ها در نظر گرفت.

محورهای مهم گزارش یوردان ژتشف رئیس کمیته کنترل مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان به قرار زیر است:

• ستاد برگزاری مسابقات آمادگی خوبی برای این مسابقات از خود نشان داد و سالن مسابقه به خوبی تزیین و آماده شد.

• امکانات رفاهی و تمرینی خوبی در سالن‌ها در دسترس بود. همچنین اسکان، تغذیه و حمل و نقل از کیفیت بالایی برخوردار بود.

• برگزاری خوب این مسابقات آنهم در این شرایط سخت و برهه حساس نشان داد که می توان در جایی که آمار کرونا بسیار بالاست، با امنیت و سلامت کامل مسابقات را برگزار کرد. تمامی مسائل مربوط به کووید 19 با جدیت پیگیری و با نظم اجرا شد.

• با خرسندی اعلام می‌کنم که تنها یک مورد مثبت و آنهم در هنگام ورود گزارش و بلافاصله دور از هتل مسابقات قرنطینه شد.

• با اینکه بنده در دوره قبل مسابقات در تونس هم حضور داشتم، میتوانم بگویم که در ایران سطح فنی رقابت‌ها بالا بود و در این دوره کوتاه پیشرفت‌های شایانی در بخش نوجوانان پدید آمد. تیم‌ها آگاهی بیشتری کسب کردند و تعداد تماشاگران آنلاین هم قابل ملاحظه بود، بطوریکه در برخی از دیدارهای زنده، بیش از 40 هزار بازدید کننده داشتیم.

• به میزبان برای تلاش فوق‌العاده خوبشان در میزبانی آنهم در این شرایط بسیار سخت تبریک میگویم. این میزبانی نشان داد که منابع بکار گرفته شده، اهداف مورد نظر را به نحو احسن تحقق بخشیدند.

• عملکرد بخش رسانه، اطلاع رسانی، برندینگ مسابقات، وی آی اس، فنی، استریمینگ و سالن (نور، تجهیزات و ..)، حراست، حمل و نقل، اسکان، تغذیه، داوری و … همه آنها در سطح خیلی خوب بود.

• مراسم اختتامیه مسابقات، هم سطح اختتامیه المپیک و بسیار با نظم‌ خوب و زیبایی مثال زدنی برگزار شد.

نظر شما