نشست مشترک اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با وزیر ورزش و جوانان

دکتر سجادی: اعتماد به جوانان را سرلوحه کار خود قرار خواهم داد/ برآیند تمام تصمیمات و رخدادها باید مثبت باشد/ حضور اثرگذار در مجامع مهم تر از تعداد کرسی‌های کسب شده است

۱۴۰۰/۰۶/۱۴ - ۱۶:۵۲:۰۹
کد خبر: ۱۲۲۹۵۳۱
دکتر سجادی: اعتماد به جوانان را سرلوحه کار خود قرار خواهم داد/ برآیند تمام تصمیمات و رخدادها باید مثبت باشد/ حضور اثرگذار در مجامع مهم تر از تعداد کرسی‌های کسب شده است
وزیر ورزش و جوانان در نشست با اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با تاکید بر شناسایی چالش ها در مسیر توسعه اظهار داشت: با در نظر گرفتن الزامات، روند برنامه‌‌ریزی و اجرا در بخش‌های مختلف باید مورد بازنگری قرار گیرد.

به گزارش برنا؛ نخستین نشست مشترک دکتر سید حمید سجادی صبح امروز با رییس و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با موضوع بررسی وضع موجود و چالش‌های حاضر در ورزش کشور برگزار شد.

وزیر ورزش و جوانان پس از بازدید از مراکز و بخش‌های مختلف آکادمی ملی المپیک در نشستی با اظهار خرسندی از تجهیز آکادمی به امکانات مورد نیاز ورزشکاران؛ گفت: طبق سیاست‌های کمیته ملی المپیک، افزایش دسترسی به امکانات، برای آحاد قهرمانان محقق شده و این مهم کمک بسیاری در کسب نتایج و موفقیت‌های ورزشکاران کشور خواهد داشت.

دکتر سجادی با اشاره به موفقیت کاروان پارالمپیک کشورمان در المپیک توکیو اظهار داشت: فلسفه وجودی ورزش برای جانبازان و معلولان بر همه آشکار است و در بعد قهرمانی ورزشکاران کشورمان عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشتند و امیدوارم این عزیزان برای سایر افراد معلول الگو شوند چراکه یکی از موهبت‌های ورزش برای معلولین، حضور در جامعه و بازگشت آن‌ها به زندگی همراه با امیدواری است.

وزیر ورزش و جوانان پیام تبریک مقام معظم رهبری به ورزشکاران پارالمپیک که موجب شادی مردم و ورزشکاران شد را مورد توجه قرار داد و افزود: بسیار خوشحالم که حضورم در ورزش توام با موفقیت کاروان پارالمپیک و کسب میزبانی در فوتبال شد و امیدوارم شادی هموطنان از ورزش تداوم یابد.

او با بیان اینکه اعتماد به جوانان را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد، تصریح کرد: در این جلسه متوجه چالش‌های موجود شدم در همین راستا با در نظر گرفتن الزامات، روند برنامه‌‌ریزی و اجرا در بخش‌های مختلف باید مورد بازنگری قرار گیرد.

دکتر سید حمید سجادی با تاکید بر تصمیم‌گیری بر مبنای تخصص و مشورت گفت: تمامی ارکان و اعضای ورزش باید با انتقال تجربیات و مشورت اهل فن برای رشد و اعتلای ورزش کشور با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند و برآیند تمام رخدادها مثبت باشد تا آنچه که لایق و شایسته ملت ایران است به دست آید.

وزیر ورزش و جوانان، تدوین طرح‌های نوین اقتصادی و درآمدزایی، طراحی الگوی تربیتی مربیان تیم های ملی ایران، تقویت مباحث حقوقی و دیپلماسی ورزشی را از موضوعات مهم و موردنیاز برشمرد و تصریح کرد: حضور اثرگذار در مجامع مهم تر از تعداد کرسی های کسب شده است و حتی می تواند در منطقه تاثیرگذار باشد و ما باید از حضور در مجامع نهایت بهره را به نفع کشور داشته باشیم.

او رقابت های داخل سالن آسیا و بازی های آسیایی را رویدادهای مهم پیش رو نام برد و تاکید کرد: سال آینده رقابت های ورودی المپیک نیز آغاز می شود و برای حضور موفق و موثر در این سه رویداد با استفاده از افراد شایسته، تمامی ظرفیت ها را به درستی به کار خواهیم گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز