فدراسیون اعلام کرد؛

دریاچه آزادی میزبان مسابقات قهرمانی کشور روئینگ

۱۴۰۰/۰۶/۱۶ - ۱۰:۵۶:۵۵
کد خبر: ۱۲۳۰۲۰۷
دریاچه آزادی میزبان مسابقات قهرمانی کشور روئینگ
مسابقات قهرمانی کشور روئینگ آقایان و بانوان در رده سنی بزرگسالان و جوانان 11 و 12 مهرماه به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش برنا و به نقل از فدراسیون قایقرانی، با توجه به جدول پیش‌بینی شده قبلی و مجوز فدراسیون پزشکی ورزشی، برنامه دقیق مسابقات قهرمانی کشور روئینگ اعلام شد.  بر این اساس مسابقات ۱۱ مهرماه در بخش بانوان و ۱۲ مهرماه در بخش آقایان برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان و جوانان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و اعضای هر تیم موظف هستند تا پایان وقت اداری ۵ مهرماه مدارک کارت بیمه ورزشی، گواهی سلامت و نتیجه تست PCR را به صورت آنلاین به فدراسیون ارسال کنند.

مسابقات در مواد روئینگ تکنفره سنگین وزن و روئینگ تکنفره سبک وزن در رده سنی بزرگسالان و روئینگ تکنفره در رده سنی جوانان در هر دو بخش بانوان و آقایان در مسافت ۱۰۰۰ و ۷۵۰ متر انجام می‌شود.  تاریخ تولد رده سنی جونان از متولدین ۱۱ دی ۱۳۸۱ تا ۱۰ دی ۱۳۸۴ اعلام شده است و شرکت‌کنندگان مجاز هر استان در هر ماده یک نفر است و هر ورزشکار می‌تواند حداکثر در یک ماده حضور داشته باشد.

رده‌بندی تیمی مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و جوانان و بزرگسالان به صورت مجزا و بر اساس سیستم امتیازبندی خواهد بود.  وزن‌کشی ورزشکاران سبک‌وزن ۲ ساعت قبل از شروع اولین مسابقه انجام می‌شود. وزن استاندارد ورزشکاران سبک وزن خانم ۶۰ کیلوگرم و آقا ۵/۷۳ کیلوگرم اعلام شده است.

جلسه سرپرستان تیم‌ها نیز ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۷ مهرماه برگزار می‌شود.  هیات‌های قایقرانی تا پایان وقت اداری ۳ مهرماه مهلت دارند تا آمادگی، اسامی و مواد مسابقاتی ورزشکاران خود را از طریق سیستم اتوماسیون هیات‌های قایقرانی، به فدراسیون اعلام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز