عزت الله صدیقی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

شرایط تیم اعزامی مناسب است/ تلاش خواهیم کرد بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی کسب کنیم

۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۳۰۴۳۰
شرایط تیم اعزامی مناسب است/ تلاش خواهیم کرد بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی کسب کنیم
مربی تیم ملی جودو نیروهای مسلح گفت: تلاش خواهیم کرد بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی به ارمغان آوریم.

عزت الله صدیقی، مربی تیم ملی جودو نیروهای مسلح ایران، درباره آخرین وضعیت تیم برای حضور در مسابقات جهانی سیزم در فرانسه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: اردوهایمان 7 مرحله است تا اعزام و الان در مرحله چهارم هستیم. سری اول که انتخابی کل نیروهای مسلح بود و در هر وزنی تقریبا با 28 نفر شروع کردیم و بعد ریزش داشتیم وسط اردو و الان هم با 21 نفر اردو چهارمان شروع شده است. این اردو 12 روزه خواهد بود، البته اردوی آخرمان که تیم اعزامی ما خواهد بود با همان 7 نفر بازیکن اعزامی برگزار خواهد شد.

او با اشاره به سطح کیفی مسابقات توضیح داد: تیم‌هایی که حضور پیدا می‌کنند چون کشورهای صاحب جودو اکثرا نظامی هستند و جودو ورزش اول نیروهای نظامی است، با این حساب سطح مسابقات همیشه بالا بوده است. این سری هم حتما به همین صورت خواهد بود. دوره قبل این مسابقات به میزبانی کره بود که موفق شدیم یک نقره و یک برنز را به دست بیاوریم. تیم آماده است و اکثر بچه‌ها هم از لحاظ فنی و آمادگی جسمانی آماده هستند و امیدوارم این دوره نیز بتوانیم نتایج قابل توجه ای را کسب کنیم.

صدیقی در پایان گفت: در برنامه هایمان است که یک اردو مشترک داخلی بگذاریم چون بازیکنان ما اکثرا نظامی هستند مشکل خروج داریم و در برنامه ما است که بازی های دوستانه و اردو مشترک داشته باشیم تا با خیال آسوده تر و آمادگی کامل راهی مسابقات شویم. 2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز