رحیم یوسفی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

توان پرسپولیس فراتر از آسیا است/ سمیعی به حل مشکلات باشگاه کمک کرد

۱۴۰۰/۰۶/۱۶ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۳۰۴۸۷
توان پرسپولیس فراتر از آسیا است/ سمیعی به حل مشکلات باشگاه کمک کرد
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس تا به امروز توان فوتبالی فراتر از حریفان آسیایی را از خود به نمایش گذاشته و می‌تواند برابر این حریف هم روند خوب خود را ادامه دهد.

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط تیم پرسپولیس در آستانه دیدار برابر استقلال تاجیکستان اظهار داشت: پرسپولیس بازی مهمی را پیش روی خود دارد اما با توجه به توان فنی خوب و انگیزه بالایی که تیم از آن برخوردار است، پیروزی و موفقیت پرسپولیس در این دیدار دور از دسترس نیست. پرسپولیس چند سالی است سبک و سیاق متفاوت فوتبالی را از خود به نمایش گذاشته و در حال حاضر در آسیا رقیب ندارد و بعید است استقلال بتواند سد راه موفقیت این تیم تا رسیدن به مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا شود.

او افزود: اگرچه برخی بر این باور هستند که جدایی تعدادی از ستاره ها در نقل و انتقالات تابستانی خلل و خدشه ای را بر تیم وارد می کند اما من با این نظرات مخالف هستم. درست است که مهره هایی مثل کنعانی، نورالهی و حتی مغانلو چهره های تاثیرگذاری برای پرسپولیس بودند و در فصل قبل نقش موثری در موفقیت های پرسپولیس داشتند اما به نظر من نفرات جدید با آگاهی جذب شده اند و قطعا این نفرات شاخصه هایی را داشته اند که مورد تایید کادر فنی قرار گرفته و تجربه خوب سال قبل نفرات جدید برای پرسپولیس می تواند تکرار شود.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص شرایط خریدهای جدید این تیم تصریح کرد: همان طور که به آن اشاره کردم تجربه سال قبل نشان می دهد یحیی گل محمدی و همکارانش در شناسایی نفرات مورد نیاز تیم در فصل نقل و انتقالات درایت خوبی دارند. ضمن اینکه نفرات جدید حتما به این موضوع اشراف دارند که برای موفقیت در پرسپولیس باید دو سه برابر تیم های قبلی شان تلاش کنند تا بتوانند در این تیم بزرگ موفقیت های لازم را به دست آورده و پرسپولیس سکوی پرتاب شان شود. تنها موضوعی که در نقل و انتقالات کمی نگران کننده است مدت قرارداد با نفرات جدید است که ای کاش با این بازیکنان حداقل قراردادهای سه ساله بسته می شد تا برای سال های بعد هم خیال پرسپولیس از این بابت راحت می شد.

یوسفی درمورد بازی برابر استقلال تاجیکستان در ادامه مسیر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس تا به امروز توان فوتبالی فراتر از حریفان آسیایی را از خود به نمایش گذاشته است و می تواند برابر این حریف هم روند خوبش را ادامه دهد. خیلی ها بابت زمین چمن مصنوعی زمین حریف نگران هستند اما به نظرم نگرانی از این بابت وجود ندارد. پرسپولیس همین چند ماه پیش چند بازی لیگ خود را در چمن مصنوعی برگزار کرده و به شرایط بازی در این وضعیت آشنا است و حتما کادر فنی هم با استفاده از تدابیر ویژه ای نگرانی ها را به حداقل می رساند. در مجموع پرسپولیس می تواند در این دیدار به پیروزی رسیده و به مرحله بعد صعود کند.

او اشاره‌ای هم به بحث جدایی جعفر سمیعی از مدیریت باشگاه پرسپولیس داشت و گفت: سمیعی مدیر خوب و کاربلدی بود که در این مدت کمک زیادی برای حل مشکلات باشگاه داشت. در این سال ها یکی از مشکلات پرسپولیس عدم ثبات در بحث مدیریت باشگاه بوده است. بهتر این بود که شرایط به گونه ای باشد که مدیران پرسپولیس حداقل در دوره های 5 ساله در این باشگاه حضور پیدا کنند. به هرحال باید به سمیعی خسته نباشید گفت. امیدوارم مدیران بعدی هم به گونه ای عمل کنند که این باشگاه بتواند در مسیر موفقیت های خود، روزهای خوبی را تجربه کند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز