در مسابقات جهانی کانتندر؛

فردا آغاز کار جوانان ایران در کرواسی

۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۱۶:۵۵:۴۱
کد خبر: ۱۲۳۱۰۳۲
فردا آغاز کار جوانان ایران در کرواسی
مسابقات جهانی کانتندر جوانان جهان به میزبانی واراژدین کرواسی با حضور سه ملی پوش کشورمان در حال پیگیریست.

به گزارش برنا، مسابقات جهانی کانتندر جوانان جهان به میزبانی واراژدین کرواسی با حضور سه ملی پوش کشورمان در حال پیگیریست.

این مسابقات که بصورت همزمان با wtt جوانان در اسلوونی، از ۴ سپتامبر آغاز و تا دهم سپتامبر ادامه دارد ، از صبح پنجشنبه با شروع رقابتهای زیر ۱۹ ساله ها در ۲۱ جدول مقدماتی دنبال میگردد.

در ابتدا میلاد عابدینیان در گروه ۱۸، میبایست از ساعت ۱۴ با Borovnjak Filip اهل کشور میزبان صاحب رنکینگ ۱۲۸ جوانان به رقابت بپردازد و در بازی دوم Closset Tom دارنده رنکینگ ۱۶۸ از بلژیک حریف نماینده کشورمان خواهد بود. این بازی حوالی ساعت ۲۰ به مانند بازی قبل بر روی میز ۲ صورت میگیرد.

آریا امیری نیز در گروه ۱۹ میبایست در ابتدا به مصاف نماینده روس “Ryzhov Sergey” با رنکینگ ۱۴۴ برود . تقابل دوم امیری با Erik Huzsvsar صاحب رنک ۱۶۷ از مجارستان میباشد. ملی پوش کشورمان هر دو بازی خود را بر روی میز ۳ به ترتیب حوالی ساعت ۱۴ و ۲۰ انجام خواهد داد.

محمد موسوی با حضور در گروه ۲۰ مسابقات، در ابتدا با Vidan Rino شانزده ساله از کرواسی دیدار خواهد داشت. این بازی حوالی ساعت ۱۴ به وقت ایران میباشد. ملی پوش کشورمان در گام دوم به مصاف Makarov Vladislav از روسیه با رنکینگ ۱۳۲ جوانان خواهد رفت. این دیدار حوالی ساعت ۱۷ روی میز ۴ انجام میشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز