دکتر سید حمید سجادی:

تلاش ورزشکاران برای افتخارآفرینی قابل تقدیر است /همه ما باید بستر توسعه علمی ورزش را مهیا کنیم

۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۱۷:۳۱:۱۷
کد خبر: ۱۲۳۱۰۳۶
تلاش ورزشکاران برای افتخارآفرینی قابل تقدیر است /همه ما باید بستر توسعه علمی ورزش را مهیا کنیم
وزیر ورزش و جوانان با مهم خواندن گسترش زیر ساخت های ورزشی در مراسم افتتاح کمپ تیم ملی کشتی گفت :همه ما باید با تعامل بستر توسعه علمی ورزش و نگاه تخصصی به رشته های ورزشی را مهیا کنیم.

به گزارش برنا؛ دکتر سید حمید سجادی در مراسم افتتاح کمپ تیم های ملی کشتی ضمن قدردانی از تلاش های مسوولان فدراسیون برای برگزاری این مراسم اظهار داشت: امروز شاهد تکمیل قطعه‌ای از پازل ورزش کشور بودیم و از همه کسانی که برای تکمیل این کمپ زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

او افزود: کشتی‌گیران ریاضت و تلاش زیادی برای آماده شدن انجام می‌دهند و اینکه وزن کم کنند و این تلاش آنها قابل قدردانی است چون برای افتخارآفرینی کشور زحمت می‌کشیدند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: وقتی یک کشتی‌گیر موفق به مدال‌آوری می‌شود باعث افتخار ملت است. همانطور که تیم ملی فوتبال سه بر صفر عراق را شکست می‌دهد شور و شعف در بین مردم ایجاد می‌شود و یا افتخارآفرینی کاروان پارالمپیک در رقابت‌های توکیو که موجب غرور ملی در کشور شد.

او خاطرنشان کرد: به زودی همراه مدال‌آوران خدمت مقام معظم رهبری می‌رسیم که از راهنمایی ایشان استفاده کنیم.

دکتر سجادی در ادامه سخنانش با تأکید بر این که برای خدمت آمده نه برای وزارت و ریاست، گفت: وظیفه داریم با تعامل بستر گسترش علمی ورزش و نگاه تخصصی به رشته های ورزشی در کشور را مهیا کرده و در همه حوزه های ورزش و جوانان از علم و فن آوری مناسب بهره بگیریم.

او افزود: این روحیه به برکت حضور دولت و مجلس انقلابی وجود دارد که با حمایت‌های رهبری بهترین تصمیمات برای ورزش کشور رقم بخورد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به استعدادهای ورزشکاران کشورمان در سراسر کشور افزود: کشتی‌گیران ما شایسته داشتن بهترین امکانات هستند، امروز با دیدن پیست تارتان کمپ تیم ملی کشتی بسیار مشعوف شدم.

سجادی خاطرنشان کرد: ما 4 هزار سال تاریخ کشتی پهلوانی را در کشور داریم و وظیفه داریم این میراث را به خوبی حفظ کنیم. در طول ادوار گذشته المپیک، ورزش کشتی بار اصلی مدال‌آوری را برای کاروان ایران برعهده داشته و تلاش ما این است که بهترین امکانات را برای این رشته فراهم کنیم.

دکتر سجادی در ادامه  صحبت هایش حوزه جوانان را مورد توجه قرار داد و گفت: 3 هزار و 700 سازمان مردم نهاد جوانان در کشور وجود دارد که هر کدام از این سمن‌ها بلندگوی جمهوری اسلامی ایران هستند و خدمات زیادی برای کشور داشته و دارند.

او افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم 40 بار نام جوانان را آورده و نشان می‌دهد تا چه اندازه جوانان در تصمیمات کلان کشور تاثیرگذار هستند و این مهم در مجموعه وزارتخانه به طور جدی پیگیری خواهد شد.

نظر شما