علی مرادی:

برای تداوم موفقیت‌ها در میادین بین‌المللی به امکانات بیشتری نیاز داریم

۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۲۰:۰۴:۳۰
کد خبر: ۱۲۳۱۰۵۸
برای تداوم موفقیت‌ها در میادین بین‌المللی به امکانات بیشتری نیاز داریم
رییس فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به عملکرد وزنه برداران کشورمان در سال‌های گذشته گفت: برای تداوم موفقیت‌های به دست آمده در میادین بین‌المللی توسط وزنه برداران کشورمان، به امکانات بیشتر و حرفه‌ای نیاز داریم‌.

به گزارش برنا، علی مرادی در مراسم بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی وزنه‌برداری اظهار داشت: حضور دکتر سجادی در این فدراسیون و در جمع ملی‌پوشان وزنه برداری را تبریک عرض می‌کنم و این حضور را به فال نیک می‌گیرم.

وی در ادامه انتخاب یک قهرمان ورزشی به عنوان وزیر را یک اتفاق مثبت برای خانواده ورزش و جوانان مثبت ارزیابی کرد و گفت: باید تلاش کنیم با تعامل و همفکری شرایط رشد ورزش در ابعاد مختلف را مهیا کنیم.

رییس فدراسیون وزنه برداری افزود: امروز اولین روز شروع اردوی تیم ملی بزرگسالان است که بعد از سپری شدن اردو ما 13 وزنه‌بردار را به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می‌کنیم.

او افزود: از هم اکنون استارت حضور موفق در میادین ورزش را زدیم تا بتوانیم با سهمیه کامل در المپیک بعدی حاضر شویم، چون ما در المپیک توکیو تنها دو سهمیه به دست آوردیم. هرچند با دو سهمیه هم عملکرد بدی نداشتیم و یک مدال نقره به دست آوردیم.

علی مرادی با مطلوب خواندن شرایط کنونی اردوهای آماده سازی گفت: برخواه تیم خوبی را جمع کردند امید داریم با همین جوان‌ها بتوانیم روی سکو برویم.

وی خاطرنشان کرد: وسایل و امکاناتی که در اختیار داریم برای چندین سال گذشته است و لازم است برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی ملی‌پوشان تجهیزات استاندارد و به روز تهیه کنیم.

رییس فدراسیون وزنه برداری یادآور شد: برای ورزش قهرمانی به امکانات بیشتر و حرفه‌ای نیاز داریم‌. وزنه‌برداری در چند سال گذشته عملکرد خوبی داشته و توقعات را بالا برده است و دیگر مدال نقره ما در المپیک دیده نمی‌شود.

وی درخصوص برنامه های توسعه ای فدراسیون در حوزه وزنه برداری بانوان گفت: از مدیران کل استانی درخواست می‌کنیم که امکانات بیشتری را در اختیار بانوان قرار دهند و چون این بخش در مسیر رشد و توسعه قرار دارند.

علی مرادی در ادامه با تاکید بر اینکه در مسئله مبارزه با دوپینگ با جدیت کار را دنبال می‌کنیم بیان کرد: وزنه‌برداری ایران یک الگوی مناسب برای مبارزه با دوپینگ است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز