در پی حضور ساره جوانمردی با حجاب اسلامی در مراسم اختتامیه بازی‌های پارالمپیک ؛

پیام قدرشناسی دبیر مجمع زنان فرهیخته انقلاب اسلام

۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۳:۳۹:۱۴
کد خبر: ۱۲۳۱۲۶۷
پیام قدرشناسی دبیر مجمع زنان فرهیخته انقلاب اسلام
دبیر مجمع زنان فرهیخته انقلاب اسلامی در پیامی نمایش اقتدار و عزت زن محجبه ایرانی در مراسم اختتامیه توسط بانوی قهرمان، خانم ساره جوانمردی که بیانگر، ایمان، فرهنگ و اصالت زن ایرانی بود را مایه مباهات و شایسته تقدیر دانست.

به گزارش برنا، متن پیام دکتر زهرا سجادی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

موفقیت و درخشش پهلوانان و قهرمانان کشور عزیزمان در مسابقات پارالمپیک بار دیگر اراده های قوی و تلاش‌های هدفمند فرزندان غیور این مرز و بوم را در دنیا به تصویر کشید و شادی و غرور توأم با افتخار را به مردم سرزمین‌مان هدیه کرد.

کاروانی که حضور نام بزرگ سردار دلها در آن نشاط و برکتی مضاعف ایجاد کرده بود، با اقتدار دلاوران پارالمپیکی و در قلب آن درخشش قدرتمندانه بانوانی که نشاط و موفقیت زنان ایران زمین را همراه با اصالت های دینی و فرهنگی به نمایش می گذاشتند، حضوری عزتمندانه را در مسابقات توکیو ترسیم نمود.

مجمع زنان فرهیخته انقلاب اسلامی بر خود فرض می داند از حضور مقتدرانه بانوان ورزشکار در این رقابت ها و تلاش ایشان برای کسب موفقیت در این عرصه، با حفظ حجاب و وقار یک زن مسلمان، تقدیر و تشکر نماید.

همچنین نمایش اقتدار و عزت زن محجبه ایرانی در مراسم اختتامیه توسط بانوی قهرمان، خانم ساره جوانمردی که ایمان، فرهنگ و اصالت زن ایرانی را به رخ جهانیان کشید مایه مباهات و تقدیری شایسته است.

امید که این حرکت زیبا و ارزشی در راستای تبیین فرهنگ و تمدن اسلامی و جایگاه اثرگذار بانوان موفق محجبه، به عنوان یک الگوی ارزشمند، تثبیت و تکرار گردد.

و العاقبه للمتقین

دکتر زهرا سجادی

دبیر مجمع زنان فرهیخته انقلاب اسلامی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز