محمدرضا زادمهر در گفت‌‌وگو با خبرگزاری برنا:

مشتاقانه منتظر رونمایی از پرسپولیس هستم/ آرامش و تجربه بزرگترها کلید موفقیت است/ باید به انتخاب‌های یحیی احترام بگذاریم

۱۴۰۰/۰۶/۱۹ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۳۱۵۹۴
مشتاقانه منتظر رونمایی از پرسپولیس هستم/ آرامش و تجربه بزرگترها کلید موفقیت است/ باید به انتخاب‌های یحیی احترام بگذاریم
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد تیم یحیی گل‌محمدی با ارائه فوتبالی حساب شده بتواند با دست پر به تهران بازگردد.

محمدرضا زادمهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه آغاز دوباره لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این دیدار بازی اول پرسپولیس پس از نقل و انتقالات تابستانی است و همه ما مشتاقانه منتظر رونمایی از این تیم برای فصل جدید هستیم.

او افزود: پرسپولیس در این مدت تغییر و تحولاتی را داشته و چند بازیکن از این تیم جدا و بنا به صلاحدید کادر فنی چند مهره جدید به جمع پرسپولیسی ها اضافه شده اند و بدین ترتیب پرسپولیس با چهره ای جدید کار خود را آغاز می کند. امیدوارم این رفت و آمدها در نهایت به سود پرسپولیس بوده و قهرمان بلامنازع سال های اخیر ایران بتواند روند موفقیت های گذشته اش را با شروع خوب و پرقدرت در آسیا استارت بزند.

پیشکسوت پرسپولیس درمورد اینکه آیا خریدهای جدید می‌توانند جای نفرات جدا شده را پر کنند، تاکید کرد: نفرات جدید با نظر کادر فنی انتخاب و جذب شده اند و همه باید به این انتخاب ها احترام بگذاریم. در فصل قبل پرسپولیس نیروهای خوبی را به خدمت گرفت و بدون شک نفراتی که امسال به جمع پرسپولیسی ها اضافه شده اند از قابلیت های خوبی برخوردار هستند و باید در ترکیب پرسپولیس مورد محک و ارزیابی بهتر قرار بگیرند.

زادمهر در آستانه تقابل پرسپولیس برابر استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا درمورد این دیدار به خبرنگار برنا گفت: بازی اول می تواند بازی سختی برای هر دو تیم باشد. این در حالی است که پرسپولیس با با حداقل بازی دوستانه و تدارکاتی برای این دیدار آماده شده اما در آن سوی میدان استقلال که تیم خوب و رقیب سرسختی به نظر می رسد، در کوران بازی های رسمی شان در لیگ تاجیکستان و در حالی که تیم شان دست نخورده باقی مانده است، آماده بازی برابر پرسپولیس می شود. با این وجود تیم گل محمدی از توان فنی و فوتبالی خوبی برخوردار است و می تواند با دست پر بیرون بیاید. در روز بازی و در جریان مسابقه اتفاقاتی می تواند رقم بخورد که در نهایت پیروزی را از آن پرسپولیس کند.

او دو فاکتور مهم را رمز موفقیت دانست و در این خصوص تصریح کرد: دو فاکتور آرامش و نظم تیمی و همین طور تجربه بزرگ‌ترهای تیم از جمله سیدجلال به عنوان کاپیتان می تواند در این دیدار به پرسپولیس کمک کند تا موفق شود به هدفی که جستجو می کند، دست پیدا کند. 

پیشکسوت پرسپولیس گفت: در کلکسیون افتخارات باشگاه جای جام قهرمانی در آسیا خالی است. این تیم در چند سال اخیر دو بار این شانس را به دست آورده بود که قهرمانی مهم را به دست آورد اما در دو فینال اخیر اتفاقات غیرمترقبه و بدشانسی های غیرقابل پیش بینی مانع تحقق این هدف مهم شده است. امیدوارم این بار این طلسم شکسته شده و پرسپولیس در فصل جاری بتواند به این مهم دست پیدا کرده و قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را هم جشن بگیرد. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز