فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس به یک شرط برنده می‌شود/ آرامش ذهنی در تراکتور وجود ندارد/ استقلال شب سختی را خواهد داشت

۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۳۲۰۶۹
پرسپولیس به یک شرط برنده می‌شود/ آرامش ذهنی در تراکتور وجود ندارد/ استقلال شب سختی را خواهد داشت
پیشکسوت فوتبال گفت: من امیدوارم در یک روز خاص برای فوتبال ایران همه چیز به سود نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا رقم بخورد اما باید به این نکته هم تاکید کنم با این شرایط این اتفاق می‌تواند به یک رویا نزدیک باشد تا واقعیت.

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با تاکید بر کار سخت نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا درخصوص شرایط کلی تیم‌ها در آستانه این رقابت‌ها اظهار داشت: هر سه نماینده ایران در این بازی ها با وجود اینکه در دیدارهای برون مرزی برای دفاع از اعتبار فوتبال ایران آماده شده اند اما به طور کلی از شرایط خوب و مطلوبی برای حضور در بازی های فوق برخوردار نیستند. در این میان می توان شرایط کلی پرسپولیس را در مقایسه با دو تیم دیگر کمی بهتر دانست اما در مجموع این بازی ها با شرایط کاملا ویژه برای نماینده های ایران برگزار می شود.

او افزود: در بین این تیم ها شاید بتوان گفت وضعیت پرسپولیس کمی بهتر است. این تیم پس از جدایی چند مهره اصلی خود اقدام به جذب نیروهای جدیدی کرده و روند تمرینی و برنامه اش تا حدودی بهتر دنبال شده اما متاسفانه اوضاع دو نماینده دیگرمان چندان مطلوب به نظر نمی رسد و نمی دانم چرا تیم هایی که جزو ویترین فوتبال ایران محسوب می شوند با این شرایط و وضعیت روبرو شده اند.

آشوبی درمورد اتفاقات عجیب و غریبی که در آستانه دیدار تراکتور برابر النصر عربستان حول و حوش این تیم به وجود آمده است، تاکید کرد: یکی از بزرگترین مسائلی که باشگاه تراکتور را با چالش های سختی روبرو کرده این موضوع است که در این باشگاه نگاه کوتاه مدت برای موفقیت وجود دارد و پلن و برنامه میانه مدت و بلندمدتی برای باشگاه اجرا نمی شود. تغییرات زیاد در کادر فنی و بازیکنان برای این تیم تا به امروز دورنمایی را برای تیم و باشگاه نداشته است. در حال حاضر هم تراکتور کار سختی برابر النصر دارد و نمی‌توان به موفقیت تیم در این دیدار خوشبین بود. تراکتور بدون آرامش و با حواشی بسیاری روبرو است و این موضوعات آرامش ذهنی بازیکنان و کادر فنی این تیم را تحت الشعاع قرار داده و این موضوع می تواند کار را سخت کند.

بازیکن اسبق استقلال با اشاره به شرایط آبی‌پوشان برای دیدار مقابل الهلال گفت: وقتی یک باشگاه بزرگ و پرطرفدار در آستانه سفر برای یک بازی مهم چند بازیکنش را همراه خود ندارد نشان از این است که این باشگاه چقدر از شرایط نرمال دور است و کادر فنی با چه دغدغه هایی روبروست. استقلال برابر الهلال شب سختی را پیش روی دارد و امیدوارم در یک روز خاص برای فوتبال ایران همه چیز به سود نماینده های ایران رقم بخورد اما باید به این نکته هم تاکید کنم با این شرایط این اتفاق می تواند به یک رویا نزدیک باشد تا واقعیت.

آشوبی که بازی با پیراهن پرسپولیس را در کارنامه فوتبالی خود دارد در ادامه اشاره‌ای به اوضاع حاکم بر تیم گل‌محمدی داشت و در این رابطه به خبرنگار برنا گفت: فکر می کنم در بین سه تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان شرایط پرسپولیس بهتر از تیم های دیگر است و این تیم می تواند از سد استقلال تاجیکستان عبور کند. درست است که استقلال در دور قبلی رقابت ها شگفتی ساز شد و موفق به پیروزی برابر الهلال و صعود به مرحله بعدی شد اما بنده فکر می کنم در آن دوره غافلگیری رخ داد و با توجه به توان کیفی فوتبال ایران در مقایسه با فوتبال تاجیکستان و فاصله آن، پرسپولیس می تواند با پیروزی بازی را به پایان برساند، البته این نکته را هم یادآور می شوم که این پیروزی ساده و آسان به دست نمی آید و پرسپولیس باید مراقب حریفش باشد چرا که استقلال تاجیکستان نشان داده تیم سخت کوشی است و اگر پرسپولیس بخواهد این حریف را دست کم بگیرد، ممکن است با مشکلاتی روبرو شود. 4/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز