در دیدار با نایب رئیس فدراسیون انجام شد؛

تجلیل از آشوری و تشریح برنامه‌های آتی کوبودو کاراته

۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۱:۵۹:۳۷
کد خبر: ۱۲۳۲۳۵۰
تجلیل از آشوری و تشریح برنامه‌های آتی کوبودو کاراته
رئیس سبک کوبودو کاراته به همراه شهزاد کیانی عضو ارشد هیات رئیسه سبک، صبح امروز با محسن آشوری نایب رئیس این فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش برنا، عبدالرضا عرفانی رئیس سبک کوبودو کاراته به همراه شهزاد کیانی عضو ارشد هیات رئیسه سبک، صبح امروز یکشنبه 21 شهریور ماه سال جاری با حضور در فدراسیون کاراته، با محسن آشوری نایب رئیس این فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند. 

کیانی در این دیدار ضمن قدردانی از حمایتهای فدراسیون کاراته، به تشریح برنامه های آتی سبک پرداخت و گفت: در راستای اجرای منظم تقویم ورزشی کوبودو کاراته، دو رویداد مهم  را در پیش داریم که با توجه به شرایط کرونایی کشور، به صورت مجازی برگزار خواهند شد. 

وی افزود: در همین راستا قرار است نخست آزمون ارتقاء درجه سبک از کمربند مشکی دان یک تا پنج، ابتدای مهرماه در دو بخش آقایان و بانوان انجام شود. همچنین درنظر داریم مسابقات قهرمانی کشور سبک را در بخش کاتا به منظور گرامیداشت مدافعان سلامت، اواخر ماه آینده برگزار کنیم که انشالله با تمهیدات درنظر گرفته شده، این دو رویداد به بهترین شکل ممکن به انجام خواهند رسید. 

در این جلسه آشوری نایب رئیس فدراسیون نیز با تقدیر از تلاشهای مسئولان سبک کوبودو کاراته در راستای پیشبرد اهداف فدراسیون و توسعه و همگانی کردن کاراته در کشور اظهار امیدواری کرد که با ادامه روند کنونی، این سبک نوپا بتواند جایگاه خود را در میان سبکهای فدراسیون ارتقا بخشد. 

گفتنی است، در پایان این نشست، شهزاد کیانی عضو ارشد هیات رئیسه کوبودو کاراته، به پاس قدردانی از خدمات ارزشمند آشوری در طول سالها حضور در عرصه کاراته ایران، با اهدا تندیس یادبود، از وی تجلیل به عمل آورد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز